Havde jeg også tænkt lidt på, men ville nu gerne have man kunne betale med mastercard og visa elektron, det tror jeg er vigtigst da mange har de kort. Måske kunne man undlade bank betalinger ind til vidre, for man kan jo stadig lave overførelsen via banken, selvfølgelig er det ikke helt det sammen meen.
Hvis ikke du allerede har kigget på Quickpay.dk, som betalingsgateway, synes jeg lige du skulle tage et smut forbi hjemmesiden. Måske det er billigere for dig, hvis du også vil modtage MasterCard og Visa - og bruge flere forskellige indløsere.
Du kommer ikke uden om Nets (PBS) som indløser, hvis du vil modtage Dankort. Men til MasterCard og VISA vil jeg foreslå du kigger på Euroline - http://www.euroline.se/dk/ - da jeg undersøgte markedet for et år siden, var de billigere end Nets - og du modtog pengene hurtigere.
Med hensyn til bankbetalinger fra Nordea og Danske Bank. Er der egentlig ret mange, som benytter det? Jeg ville i hvertfald undersøge det, inden jeg gik ud og lagde en masse kræfter og tid i at kunne modtage dem.
Du er med på at hvis du skal bruge epay skal du også have en indløsningsaftale med pbs/nets? For du skal betale for begge ting.. så hvis du skal vælge den billige løsning ville jeg bruge paypal