Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling på hjemmeside. Gode råd ønskes

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har gennem noget tid fået opbygget en side, som jeg nu mangler betaling på

Har kigget lidt igennem, og synes det er noget rodet og dyrt hvis man ønsker alle betalinger på siden så som Bank, Dankort, Mastercard ovs.

Har fundet frem til epay som det billigeste sted, men der skal indløsere til. Og der kommer mit spørgsmål

Behøver man flere indløsere? Hvilken er den billigeste løsning? har nogen prøvet dette før?

Hvis nogen evt. har lyst til at se min side kan den ses her: www.gezz.dk

på forhånd tak

med venlig hilsen

Daniel Langtoft

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:19
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:28

Hej tak for svar

Havde jeg også tænkt lidt på, men ville nu gerne have man kunne betale med mastercard og visa elektron, det tror jeg er vigtigst da mange har de kort. Måske kunne man undlade bank betalinger ind til vidre, for man kan jo stadig lave overførelsen via banken, selvfølgelig er det ikke helt det sammen meen.

Overvejer nets og euroline?

mvh
Daniel

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 03:23

Du kan også vælge at bruge Paypal. Det er super nemt og enkelt, og koster kun et mindre % per transaktion.

Eller starte med Dankort og så bruge Paypal til Mastercard, Visa osv. :o)

De bedste hilsner

Marco Poul

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 10:14

Hej

Hvis ikke du allerede har kigget på Quickpay.dk, som betalingsgateway, synes jeg lige du skulle tage et smut forbi hjemmesiden. Måske det er billigere for dig, hvis du også vil modtage MasterCard og Visa - og bruge flere forskellige indløsere.

Du kommer ikke uden om Nets (PBS) som indløser, hvis du vil modtage Dankort. Men til MasterCard og VISA vil jeg foreslå du kigger på Euroline - http://www.euroline.se/dk/ - da jeg undersøgte markedet for et år siden, var de billigere end Nets - og du modtog pengene hurtigere.

Med hensyn til bankbetalinger fra Nordea og Danske Bank. Er der egentlig ret mange, som benytter det? Jeg ville i hvertfald undersøge det, inden jeg gik ud og lagde en masse kræfter og tid i at kunne modtage dem.

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 10:32

Ellers tag et kig på E-wire.  Dem bruger jeg selv og de er billige, samt tager Dankort.

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:05

Du er med på at hvis du skal bruge epay skal du også have en indløsningsaftale med pbs/nets? For du skal betale for begge ting.. så hvis du skal vælge den billige løsning ville jeg bruge paypal

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 18:22

Jeg ved godt dette er lidt ude for emne og det undskylder jeg, men det er stadig omhandlende betalingsservice.

Er det nemt nok at have en webshop gennem wordpress, og stadig have mulighed for betaling med dankort, marstercard, electron og sådan ?

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:19

Hej Jakob. For at svare kort så ja du kan godt have betaling og det er nemt :)

Det på samme præmisser som en anden given shop.

Mvh Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:32

Vi lige tilføje at jeg ikke kan vente til at stripe kommer til Danmark :)!

Har ikke set noget bedre og mere lækkert UI og man betaler ikke noget månedligt, kun pr. betaling.

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)