Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling på hjemmeside. Gode råd ønskes

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig, så vil jeg kigge på quickpay.dk. De har en god og billig løsning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19

Det kommer ikke til at fungere som en normal Dansk virksomhed så, altså med betalings vindue ovs. Men tak for svaret :)

mvh

Daniel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26

Mange tak for jeres svar. Jeg må lige se hvad jeg når frem til når jeg kommer så langt :)

Mvh

Daniel

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 22:58

Àsgeir Gunnarsson:

Vi lige tilføje at jeg ikke kan vente til at stripe kommer til Danmark :)!

Har ikke set noget bedre og mere lækkert UI og man betaler ikke noget månedligt, kun pr. betaling.

Umiddelbart ser det ud til, at Stripe kører med et API hvor man selv skal "indsamle" brugerens kreditkortoplysninger - hvordan spiller det så med PCI-standarden? Den siger jo, at for at du må håndtere kreditkortoplysninger, skal din side overholde nogle forskellige sikkerhedsforanstaltninger - og det gør en normal HTML-form koblet sammen med et PHP-script på en http (eller normal https) forbindelse i hvert fald ikke :-)

Edit:

Kan se at Stripe kører via JavaScript, og input-felterne ikke POST'es til serveren. Dog ville jeg nu stadig være lidt betænkelig over at bruge deres form, da der så vidt jeg kan se ud fra de 5 min jeg har brugt på siden, ikke er noget i vejen for at en shop kan gemme kreditkort-oplysningerne vha. noget JavaScript

Edit 2:

For lige at svare på trådstarters spørgsmål, så kan jeg kun anbefale en kombination af ePay og Euroline :-) Begge har super support, af hvad jeg har oplevet, og det tog under en uge fra jeg først kontaktede ePay/Euroline til at jeg havde indløsningsaftale mv. og var klar til at gå i gang.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)