Det kan kun klares når han er fremme med 20 debatter. så skriv løs min ven og kom frem med det link |
sorry det er 25 men lav et link på sin profil, så kan folk se din side der, måske er der en kunde blandt os
Det kan kun klares når han er fremme med 20 debatter. så skriv løs min ven og kom frem med det link |
sorry det er 25 men lav et link på sin profil, så kan folk se din side der, måske er der en kunde blandt os |
det vil jeg få gjort Majbritt :-) |
Så er det gjort |
Jeg kan ikke se linket, men det kommer nok frem når du skriver 15 debat svar og deltagelser mere |
man skal have et vidste antal indlæg før man får vist sit links i fodnoten som jeg forstår , men du kan postet hvilken hjemmeside det er i tråden så vi alle samme også måske kan give et par ideer hvad du kan forbedre på den side |
Her kommer den så Vupti: http://www.isalex.dk |
Når jeg klikker ind på min profil kan jeg se min website under profil billede |
Hej Mikkel. Hvis du skal have flere kunder via "online" medie (webside) så skal synligheden styrkes og i din branche er det nok svært uden at bruge en del penge, men først og fremmest skal du nok overveje at få din hjemmeside hosted i et mere google-venligt system (wordpress, joomla, drupal eller lign.) . Hvis du fortsætter hvor du er så skal du have en google analytics på hvis der ikke er det - kan ikke umiddelbart se det i koden. her kan du analysere trafikken således at du aktivt ombygger indholdet efter dette (dog en længere proces 2-3 md) Jeg giver en af de andre ret i at i din brance er direkte kontakt nok det bedste - dvs. opringning og endnu bedre små flyers i dedikerede områder. Hvis du har behov for lidt fif m.v. til hjemmesiden m.v. så er du velkommen til at kontakte mig for et par spørgsmål. Venligst Alexander Ekberg |