Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amway? Er der nogle som har erfaringer, så vil jeg meget gerne høre om det

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen er der har erfaringer med Amway? Umiddelbart set det ud til at være et ok firma i sin genre.

Hej fra Hillesen

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 09:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

kender lidt til det - det er bygget op lidt ligesom et pyramide spil....dog hvis du kan få solgt en masse og få nye til at sælge så kan du godt tjene en skilling eller 2. Produkterne er såmnænd gode nok...

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Skrevet kl. 09:07

Takker. Det er også mit indtryk, sådan lidt a la tupperware bare med flere varegrupper

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 09:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

du skal helst skaffe en del "sælgere" under dig før du kommer til at tjene penge Sad

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Skrevet kl. 10:36

Det er det jeg ikke helt forstaar. Hvis produktet er godt nok, hvorfor er systemet ikke skruet sammen saa det er nok at vaere saelger paa homepartybasis? Evt. bare som en ekstraindtaegt. Det bliver saa odioest naar man skal rode sit netvaerk ind i projektet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:03

Hillesen:

Det er det jeg ikke helt forstaar. Hvis produktet er godt nok, hvorfor er systemet ikke skruet sammen saa det er nok at vaere saelger paa homepartybasis? Evt. bare som en ekstraindtaegt. Det bliver saa odioest naar man skal rode sit netvaerk ind i projektet.

Nu kender jeg ikke Amway's kompensationsplan - men i mit eget firma, og flere andre, er det helt klart muligt at få en ekstraindtægt på et par tusind kroner om måneden ved udelukkende at sælge via homeparty eller evt. salg til professionelle (B2B), så mon ikke det også er muligt i Amway?

Men som i alle MLM-selskaber, så får du selvfølgelig provision af en langt større omsætning, hvis du ud over dit eget salg også starter nye partnere op - da 10 personer alt andet lige genererer en større omsætning end en enkelt.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:59

Hillesen:

Hej Hillesen

Hvad der er nok for nogle, er ikke nok for andre Stick out tongue Jeg tror der er et hav af eksempler på folk der har kørt homeparty metoden, som har tjent et par tusinde ekstra om måneden. Der er også eksempler på at der er tjent 10+.000 ekstra pr måned, men det handler i sin enkelthed om udbrede kendskaben til produkter og firma, en af de piger jeg arbejder sammen med i Norge, var kunde i 2 år, før hun opdagede forretningsmuligheden. Vi kigger både efter loyale kunder, som glade og tilfredse handler i vores "MLM firma" ...Amway, NuSkin, LR osv. Nogle steder køber man hjem og sælger videre, andre steder er det formidlingen til firmaet der skabes.

Kan jeg ene mand markedsføre mig ud til 5 mio danskere? Kan 10 personer gøre det, i MLM er det os der er markedsføringsenheden, ingen tv reklamer, ingen banner annoncer, ingen (eller næsten) magasin reklamer, billboards, radio, bio osv. Det er os der skal ud og gøre at det ikke kun er 2% der kender firmaet og produkterne, men hele befolkningen... Jeg elsker jo denne sætning (vistnok Carnegie) "Jeg vil hellere have 1% af 100 mands arbejde, end 100% af mit eget".

Hvis du tjener 5.000 pr måned ved homeparty eller ved hjælp af en webshop, hvor kunderne selv køber, så kan du enten vælge (hvis det skal være større indtjening), at gøre alt arbejdet selv og få fat i flere kunder, eller du kan hjælpe andre med at bygge en indtægt magen til. Og lærer dem det samme. Men jeg tror det giver langt mere mening, hvis man sætter sig og lytter til en Amway præsentation eller hvad man nu overvejer. Man går jo heller ikke i biffen og udvælger scener af en film og tror man ved hvilke scener der er interessante :) (den fandt jeg lige på og syntes den var/er lidt sjov)

Dbh. Martin

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:16

Hillesen:
Er der nogen er der har erfaringer med Amway? Umiddelbart set det ud til at være et ok firma i sin genre.

Du kan roligt begive dig ud i at forfølge Amway - det er verdens ældeste Network Marketing selskab - og faktisk et selskab der lagde grundlaget for Amway helt tilbage i 50´erne der gjorde de første skridt mod at flytte eksisterende forbrug fra andre selskaber til dem - mod at kompensere de som har hjulpet med at markedsføre deres produkter - eks. via homeparties eller anden type anbefaling.

Selskabet har en stor produktportefølje - en masse gode produkter - så der er lidt for enhver smag.

Som i alle andre Network Marketing selskaber kan du tjene penge på at sælge produkterne til nye kunder/forbrugere. Samtidig kan du selvfølgelig over tid skabe et netværk af partnere som er med til at skabe omsætning - som du så bliver betalt for at støtte/hjælpe/lære forretningen.

Start da med at evaluere produkterne - enten som kunde - eller køb en startpakke (nu er jeg ikke opdateret på Amway, men er sikker på de har en sådan, så man kan snuse til/involvere sig på et bestemt trin/interesseniveau).

Jeg forbruger, køber - og får ( Big Smile ) produkter fra næsten alle selskaberne her i DK - har i denne forbindelse kun plusser i bogen til de produkter Amway udbyder.

Man kan måske fristes til at tænke: Amway er jo et gammelt selskab - været her længe - hvorfor involvere sig i det? Men faktum er at Amway (og også et selskab som Herbalife) voksede ganske meget sidste år - i Amway sammenhæng var deres meromsætning tæt på 1 milliard - som jo er et svimlende beløb - men de har osse vildt mange markeder at hente vækst fra. Det interessante er at en lang række andre selskaber bakker på omsætning...

Hvorfor?

Fordi Amway har gode produkter, som skaber loyale kunder - og deraf meromsætning.

Faktisk var der en periode på det amerikanske marked, hvor Amway var i en retssag - hvor det var forbudt at involvere nye forhandlere - i den periode bakkede de ikke på omsætning... Hvorfor?

Fordi Amway har gode produkter, som skaber loyale kunder - kunderne var da ligeglade med at deres lokale pusher ikke kunne involvere flere forhandlere - de ville da bare have deres produkter.

Mvh.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Skrevet kl. 20:13

tak for svar allesammen. Jeg kunne godt se ude på nettet at det var et firma med en lang og positiv historie, og det er rart at få bekræftet af rigtige menneske. Aminoere er en guldgrube af viden

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:28

Hillesen:
og det er rart at få bekræftet af rigtige menneske

Ja, vi behøver jo ikke save i alle på vores vej ;-)

Formoder du har været til en præsentation og er "koblet" på den som har inviteret dig/vist dig muligheden - ellers connect med mig hvis du ikke har en "sponsor", så skal jeg henvise dig til en Amway stjerne, som kan hjælpe dig igang med din forretning. Du kan hitte mig på Facebook.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)