Og ja, det er faktisk forstyrrende at "bumpe" debatter på den måde. Slå funktionen til, hvis i har slået den fra og brug den tak :-)
Ha' en super aften.
Det kan være, det bare er mig, men jeg kan ikke se det irriterende i at bumpe, når debatten ikke er gået i gang og derfor i min optik ikke kan forstyrres. Det, der virkelig forstyrrer, er, hvad vi har gang i nu. Og undskyld for det :-)
Over Alexanders indlæg står der ''Send mig en e-mail ved nye svar i denne debat'' - noget i den dur. - Ja, undskyld jeg lige kom med et dumt indlæg, men det er ærlig talt irreterende at forummet bliver fyldt op med såkaldte ''Jeg følger med''-indlæg.
Ja det virker mindre rød-klud-agtigt at tilføre tråden lidt positivt ala:
Det kunne jeg også godt tænke mig at lære noget om
istedet for den sædvanlige
...jeg følger lige med eller lytter med
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Er det ikke noget med at Google overhovedet ikke bruger noget som helst fra facebook i sin ranking algoritme, da facebook jo trods alt er en stor konkurrent til Google mht. Google+ og annoncering?
Jeg har dog hørt at links fra Google+ skulle, eller vil komme til, at give dig bedre muligheder for bedre placeringer
Over Alexanders indlæg står der ''Send mig en e-mail ved nye svar i denne debat'' - noget i den dur. - Ja, undskyld jeg lige kom med et dumt indlæg, men det er ærlig talt irreterende at forummet bliver fyldt op med såkaldte ''Jeg følger med''-indlæg.
Jeg tænkte dog, at mit indlæg kunne højne efterspørgslen for et svar/synligheden af tråden, hvilket jeg selv - og vistnok også Alexander - er interesseret i. Er der et problem i det?
Det er der selvfølgelig ikke noget problem i, og det er også dejligt at du eventuelt vil hjælpe Alexander. Men hvis vi allesammen bare 'bumpede' trådene med sådanne kommentarere, så tænk lige på hvor spammy-agtigt forummet vil se ud. Som Martin også skrev, at hvis du vil følge med i tråden så brug da den knappe - det andet skal Alexander vidst nok selv klare.
hvis du mener på din facebook side kan det potentielt få dig til at hoppe op i top af serps. Men hvis du mener på din profil betyder det ikke en skid, fordi er der noget Big G elsker så er det en aktiv facebook side, og google kan ikke følge med i hvad der sker på din profil.
:-)
Sorry, men det er lidt noget vrøvl, du skriver her :)
Hvad din facebook profil viser er 100% op til dig selv. Min viser f.eks. links fordi min er åben af hensyn til subscribers, mm. Men linksene på BÅDE profil og FB Page er nofollow links! Det betyder så ikke, at de ikke har en værdi af følgende årsager:
1. Facebook har tidligere lave DO follow - og hvem ved? Måske kommer de tilbage ;)
2. Mentios tæller også omend de ikke giver "link juice". Det tæller alt sammen i din online reputation
3. Kopier af profil, mm. vil måske give links der ikke har no follow ;)
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen