Jeg har hørt/læst mange forskellige vinkler på værdien af links fra de sociale medier i forhold til søgemaskinerne. Men nu vil jeg gerne være lidt konkret.
Hvis der er en status opdatering på facebook der indeholder et link til min hjemmeside, og den opdatering bliver delt af 1000 mennesker. Hvad ville det give i forhold til Google? Jeg ved linket er nofollow, men ville det give noget og i givet fald, hvor meget?
Over Alexanders indlæg står der ''Send mig en e-mail ved nye svar i denne debat'' - noget i den dur. - Ja, undskyld jeg lige kom med et dumt indlæg, men det er ærlig talt irreterende at forummet bliver fyldt op med såkaldte ''Jeg følger med''-indlæg.
Over Alexanders indlæg står der ''Send mig en e-mail ved nye svar i denne debat'' - noget i den dur. - Ja, undskyld jeg lige kom med et dumt indlæg, men det er ærlig talt irreterende at forummet bliver fyldt op med såkaldte ''Jeg følger med''-indlæg.
Jeg tænkte dog, at mit indlæg kunne højne efterspørgslen for et svar/synligheden af tråden, hvilket jeg selv - og vistnok også Alexander - er interesseret i. Er der et problem i det?
Dette har været oppe flere gange på Amino, men personligt kan jeg godt se det smarte i at skrive en kommentar, da det giver notifikationen på startsiden.
hvis du mener på din facebook side kan det potentielt få dig til at hoppe op i top af serps. Men hvis du mener på din profil betyder det ikke en skid, fordi er der noget Big G elsker så er det en aktiv facebook side, og google kan ikke følge med i hvad der sker på din profil.
Det er så bare noget der ikke virker alle steder. Blandt andet ikke her.
Nej ikke hvis man aktivt har slået det fra i sin profil, nu har jeg slået den til igen for dig.
Og ja, det er faktisk forstyrrende at "bumpe" debatter på den måde. Slå funktionen til, hvis i har slået den fra og brug den tak :-)
Ha' en super aften.
De bedste hilsner
Martin
Tak Martin, teksterne i profilen til at slå disse ting til og fra, er bare ikke super sigende. Så jeg vidste faktisk ikke at det kunne slås fra og til. Det er så slået fra igen ;)