Hej Peter Min "konkurs" har helt sikkert lært mig nogen ting, faktisk rigtig meget og der ligger måske også lidt af min tilbageholdenhed nu. jeg røg virkelig på røven og har været bange for at bruge penge lige siden, med tanken hvad nu hvis det skete igen. Mit spørgsmål med at "fange" kunder er måske heller ikke det rigtige, men måske mere hvor finder i jeres kunder :) jeg ønsker på ingen måde at fange nogen eller holde på folk, de skal være frie til at vælge mellem alle andre :) Spørgsmålet er blot hvordan jeg kommer godt igang igen, istedet for mine små projekter der aldrig bliver til 100% virksomhed. Skal jeg bare satse alt igen, da jeg aligevel er på bunden og ikke rigtig kan komme længere ned økonomisk eller tage små skridt Som en anden også var inde på kunne jeg starte blidt op med flyers og enkelt hjemmeside og evt arbejde gratis for folk i starten så de kan se mig an /Mikkel |
Friis Invest:Spørgsmålet er blot hvordan jeg kommer godt igang igen, istedet for mine små projekter der aldrig bliver til 100% virksomhed.
Der findes ikke noget skudsikker recept. Det er et skridt ad gangen, og nogle gange store skridt tilbage.
Friis Invest:Skal jeg bare satse alt igen, da jeg aligevel er på bunden og ikke rigtig kan komme længere ned økonomisk eller tage små skridt
Stift aldrig gæld.
Se om du ikke kan finde en anden person hvor I sammen er mere end 2.
Jeg læser jævnligt 2 bøger som jeg også anbefaler andre. At studere disse bøger fra tid til anden har givet mig meget, både personligt og som selvstændig:
- Den Maskuline Mand (David Daida)
- Den rigeste mand i Babylon (George S. Clason)