Det virker til at du bruger amino.dk til at søge bekræftigelse på. Men der er noget jeg gerne vil fortælle dig.
Du er god nok som du er !!!!
Du behøver ikke tjene penge, kalde dig Per, fortælle om din kæmpe virksomhed eller debattere SEO.
Nej, for du er god nok som du er.
Faktisk er du også ok selvom du kalder dig Peter eller lyver, for jeg tror på, at du gør det bedste med de ressourser du har.
Min pointe er, at dit liv vil blive nemmere når du acceptere dette... At det ikke betyder hva tøj du går i, hvad du laver, eller hvormange venner du har på facebook... Nikolas du ER god nok allerede!
man jeg vil ikke sælge apple apple produkter da man kun har 4 - 8 % og 6 mdr garnti fra apple
Det her bliver godt nok en gang sort snak nu... Du vil ik sælge Apple produkter, fordi avancen er 4-10%, men du vil gerne sælge Samsung tv mm med samme avance
kan ikke lig apple produkter og slet ikke MACos en gang var Apple gode man den var dengang amiga 500 også var der man i dag flot design man ikke for mig
jeg er fra den gamle skole / og køre centOS og jeg elsker SUN server det er de beste web server / DNS i verden men koster .-)