Jeg er begyndt at kune lide affiliate mere og mere, og derfor er jeg også begyndt at designe mine egne sider. Jeg har nu lavet dette design i en PSD hvor jeg har sat billedet ud på min side (Den skal self. konverteres til html (overvejer wordpress) ). Jeg vil have feedback, kritik, ris og ros på forsiden.
Smid producenterne ned i bunden og smid eventuelt et hvidt 20-30%layer henover alle logoer, så de bliver mindre fremtrædne. Eventuelt gør dem alle i sort/hvid først.
Fokuser lidt mere på at holde linjer. Lige nu der virker det rodet, fordi der er bokse der ikke står jævnt.
Edit: Menuen bør du også overveje den "linje" der er i baggrunden, den står midt i teksten. Hvis du bruger gradient tool, så træk en længere streg
Hvis jeg skal være helt ærlig, synes jeg at du forsøger at proppe alt for meget tekst ind i alt for små kasser.
Prøv en større skriftstørrelse, og lidt luft ud til kanten af de kasser, som tekst(erne) er i. Det tror jeg vil gøre det noget mere overskueligt at læse.
Kan kun se at du har lagt hvidt layer på producenterne? Jeg ville hæve % mere på det layer. Og så ville jeg fjerne de blå linjer i mellem hver producent.
Jeg synes % er fin nok nu. Men hvis jeg fjerne de på linjer bliver det hele hvidt?
Jeg har også skabt større afstand i teksterne.
Men har lige et adnet spørgsmål:
Hvis du googler: feks. billige cykler, og du støder ind på denne side og trykker - Vil du så kigge og trykke videre / eller vil du bare gå tilbage til google og vælge en anden side?
Du har sikkert allerede tænkt på dette, men for what it's worth: For mig virker din blå farve for svag i forhold til dit meget stærkt røde og gule top banner. Man flytter helt naturligt opmærksomhed hen mod de stærke farve og det budskab. Problemet er, at du her henviser til en fysisk butik i Aarhus. Hvad med alle de potentielle kunder, der bor for langt fra Aarhus - vil du gerne sælge tilbehør etc. til dem online eller hvordan? Hvis du vil, så er det lidt farligt at de med de samme tænker "Aarhus, det er for langt væk ..." og forlader siden.
Mvh. Christian
Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.