Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på affiliate side.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er begyndt at kune lide affiliate mere og mere, og derfor er jeg også begyndt at designe mine egne sider. Jeg har nu lavet dette design i en PSD hvor jeg har sat billedet ud på min side (Den skal self. konverteres til html (overvejer wordpress) ). Jeg vil have feedback, kritik, ris og ros på forsiden. 

Her er linket: http://test2.bulldesign.dk

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 21:42

Jeg synes det ser fint ud..

måske en lille smule proppet..

Mvh Tobias.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:47

Smid producenterne ned i bunden og smid eventuelt et hvidt 20-30%layer henover alle logoer, så de bliver mindre fremtrædne. Eventuelt gør dem alle i sort/hvid først.

Fokuser lidt mere på at holde linjer. Lige nu der virker det rodet, fordi der er bokse der ikke står jævnt. 

Edit: Menuen bør du også overveje den "linje" der er i baggrunden, den står midt i teksten. Hvis du bruger gradient tool, så træk en længere streg

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:49

Synes du skal prøve at gøre det mere enkelt, man bliver helt forvirret når man kigger på siden lige nu.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 21:49

Hvis jeg skal være helt ærlig, synes jeg at du forsøger at proppe alt for meget tekst ind i alt for små kasser.

Prøv en større skriftstørrelse, og lidt luft ud til kanten af de kasser, som tekst(erne) er i. Det tror jeg vil gøre det noget mere overskueligt at læse.

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 21:49

Tak for de gode råd.

Ja. Jeg må vist lige kigge på linjerne, og så også det som #2 sagde - Det er alt for proppet.

Tak!

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 22:02

Tak for feedback.

Har ændret lidt på det nu. Er det bedre?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:10

bulldesign.dk:

Tak for feedback.

Har ændret lidt på det nu. Er det bedre?

Kan kun se at du har lagt hvidt layer på producenterne? Jeg ville hæve % mere på det layer. Og så ville jeg fjerne de blå linjer i mellem hver producent.

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 22:21

Jeg synes % er fin nok nu. Men hvis jeg fjerne de på linjer bliver det hele hvidt?

Jeg har også skabt større afstand i teksterne.

Men har lige et adnet spørgsmål:

Hvis du googler: feks. billige cykler, og du støder ind på denne side og trykker - Vil du så kigge og trykke videre / eller vil du bare gå tilbage til google og vælge en anden side?

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 23:17

Du har sikkert allerede tænkt på dette, men for what it's worth: For mig virker din blå farve for svag i forhold til dit meget stærkt røde og gule top banner. Man flytter helt naturligt opmærksomhed hen mod de stærke farve og det budskab. Problemet er, at du her henviser til en fysisk butik i Aarhus. Hvad med alle de potentielle kunder, der bor for langt fra Aarhus - vil du gerne sælge tilbehør etc. til dem online eller hvordan? Hvis du vil, så er det lidt farligt at de med de samme tænker "Aarhus, det er for langt væk ..." og forlader siden.

Mvh.
Christian

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)