Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på affiliate side.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Billigstewebhosting.dk:
Jeg synes din affiliate side er lidt for kedelige eller på en anden måde din hjemmeside er alt for blå og måske for mange reklame på hjemmesiden.

Altså så du siger at siden godt kunne bruge nogle andre farver, samt der skulle fjernes nogle reklamer.?

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:45

Hej bulldesign. Jeg synes ikke at siden ligner en affiliate side, nærmere et conduite site. Det er udelukkende reklamer på og intet indhold. Personligt ville jeg gå væk fra siden igen med det samme. Også selv om designet var pænt.

Hvorfor ikke skrive en masse artikler om de forskellige cykler på en side hver for sig med et par reklamer fra det firma der sælger cyklen fra artiklen?
Det tror jeg du ville komme længere med.

Sng Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 06:18

Jeg har også valgt at skille mig ud. Jeg synes bare at de affiliate sider som vi har idag er ret kedlige. Bare en blog med indlæg og så prissammenligninger. Reklamer skal fjernes: det er der ingen kommentar om :) Dem kan jeg som sagt implementere på et andet tidspunkt.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)