mere mørk blå farve når der er hvid tekst farve , det er derved lettere at læse teksten nu sider jeg i tog og især vis ikke er helt lyst eller lystet skriftet så var det altså lettere at læse teksten vis farverne er så langt væk fra hinanden baggrunden og teksten altså jeg mener
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
OK. :-) Men bare tænk på, at dit valg at relativt ikke-kraftige blå farver på siden gør, at et ethvert kraftigt farvet banner vil virke relativt overdøvende.
Mvh. Christian
Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.
Jeg er begyndt at kune lide affiliate mere og mere, og derfor er jeg også begyndt at designe mine egne sider. Jeg har nu lavet dette design i en PSD hvor jeg har sat billedet ud på min side (Den skal self. konverteres til html (overvejer wordpress) ). Jeg vil have feedback, kritik, ris og ros på forsiden.
Jeg synes din affiliate side er lidt for kedelige eller på en anden måde din hjemmeside er alt for blå og måske for mange reklame på hjemmesiden. Men idén er da gode nok.
Drop banner-reklamerne. De konverterer rigtig dårligt og får siden til at virke SPAM-agtig - Senere hen kan du prøve at implementere dem, og se om det giver noget godt .. Jeg tvivler. :-)
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero