Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjov idé, hjælp med at realisere den.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas, det gode ved at ideen lever er:

- at din næse for ideen var god nok

- og at den er realisérbar.

Tag det med i kufferten. Jeg havde faktisk en tilsvarende ide a la runningtours.dk, men kunne ikke gennemskue et praktisk og skalerbart setup...

HA' en go aften

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 20:26

Jesper Sommer:

Jonas, det gode ved at ideen lever er:

- at din næse for ideen var god nok

- og at den er realisérbar.

Tag det med i kufferten. Jeg havde faktisk en tilsvarende ide a la runningtours.dk, men kunne ikke gennemskue et praktisk og skalerbart setup...

HA' en go aften

Tak for dit positive indskud Jesper :)

Har det også helt fint med ideen allerede er realiserede. Grundet de ting som du nævner :)

God aften til dig også!

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 20:37

Ideen er såvidt helt udemærket, og bygger man videre på den, kunne man oprette et tour selskab med rene fysiske aktiviteter.

aktivtours.dk er for eksempel ledigt til formålet :-)

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 21:17

Ideen er sjov, men ikke lige til højrebenet, da jeg har svært ved at se en 50-årig japaner med sin lige så gamle kone samt kamera om halsen komme løbende på Amaliengade.

Dertil kommer, at de fleste danske hoteller er utrolige små, så gæsterne skal nok samles fra mange hoteller, hvilket nok skal ske med minibus eller lignende.

Desuden vil folk være gennemsvedte, hvorgang de kommer frem til en ny seværdighed, og det vel knap så sjovt at vade rundt på Rosenborg, mens sveden havler ned?

Hvis der ikke bliver tale om, at man skal ind og se, men blot se ting (udefra), mens der er et kort stop, så kan det godt være, men igen så skal folk nok samles fra mange hoteller.

Hilsen, Robert

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 21:27

Robert Kronberg:

Ideen er sjov, men ikke lige til højrebenet, da jeg har svært ved at se en 50-årig japaner med sin lige så gamle kone samt kamera om halsen komme løbende på Amaliengade.

Dertil kommer, at de fleste danske hoteller er utrolige små, så gæsterne skal nok samles fra mange hoteller, hvilket nok skal ske med minibus eller lignende.

Desuden vil folk være gennemsvedte, hvorgang de kommer frem til en ny seværdighed, og det vel knap så sjovt at vade rundt på Rosenborg, mens sveden havler ned?

Hvis der ikke bliver tale om, at man skal ind og se, men blot se ting (udefra), mens der er et kort stop, så kan det godt være, men igen så skal folk nok samles fra mange hoteller.

Hilsen, Robert

Som du kan se i tråden, så er der allerede et par etablerede firmaer der har realiserede ideen. Om det er en succes det ved jeg ikke :D

Jonas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:47

det lyder som en god ide , der er mange fordele i københavn folk cykler der er cykle stier muligheder større kan løbe og luft forureningen er ikke den højeste i Europa generelt er nordisk hovedstader en for ikke de værste byer 

løb for helbredte og støt op ad for et bedre miljø kunne man eksempelvis køre som et slogan det er min ide Big Smile

selvfølgelige kunne være alle mulighed ting der støtter op ad løbestil analyse få bedre helbred

løbesko kunne også være noget af dem som støtter op ad ideen

Atletik foreninger  det nok det perfekte sted at starte at henvende sig de har jo både træner og masser af folk der elsker at løbe så start derfra ville være en god ide også

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 00:22

Perfekt ide. Jeg synes, du skal køre videre på den, for den er så speciel. Hvis man så ikke har kondi, kan man da vælge noget andet? Mht. kan man selv medbringe sko? 

Go for it!

Fra København S
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:54

Hej Jonas (og andre),

Jeg ville blot støde til samtalen, da det er mig der har stiftet Running Copenhagen (www.running-copenhagen.dk). Det er nogle spændende input og observationer i deler, og mange af dem rammer fuldstændig plet i forhold til udfordringer rent forretningsmæssigt. Man placerer sig ikke i overhalingsbanen på vejen til rigdom, med et løbesightseeingfirma.

Jonas - du skal være velkommen på en tur. Skriv til mig via hjemmesiden, hvis det har interesse.

Med venlig hilsen,

Lena

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 21:14

Lena_Nystarter:

Hej Jonas (og andre),

Jeg ville blot støde til samtalen, da det er mig der har stiftet Running Copenhagen (www.running-copenhagen.dk). Det er nogle spændende input og observationer i deler, og mange af dem rammer fuldstændig plet i forhold til udfordringer rent forretningsmæssigt. Man placerer sig ikke i overhalingsbanen på vejen til rigdom, med et løbesightseeingfirma.

Jonas - du skal være velkommen på en tur. Skriv til mig via hjemmesiden, hvis det har interesse.

Med venlig hilsen,

Lena

Fedt du støder til Lena :) Synes det er rigtig spændende det projekt i har fået på benene. Du må da meget gerne kommentere på nogle af de ting jeg har stillet spørgsmålstegn ved. Hvordan markedsføre i jer?  Måske lidt om jeres aftale med ecco, hvad den indebære osv. 

Forsæt det gode arbejde, jeg vil muligvis tage en tur med jer en dag :)

Du er også velkommen til at kigge forbi www.NordicRace.dk. Jeg vil gerne give dig en gratis billet, for lidt sparring :)

Jonas

Fra København S
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:22

Tak for de rosende ord Jonas. 

Mht til markedsførings så ver der et indlæg tidligere i tråden, som nævnte at konceptet var blevet beskrevet i flere medier. Det er selvfølgelig lidt af et boost rent awareness mæssigt men det er ikke en awareness der bliver bygget internationalt og egentligt der hvor størstedelen af kunderne kommer fra. Her bruger jeg nogle online salgskanaler, rejsesites, kontakter journalister etc. No rocket science. 

Mange medier, synes især at mit skift fra Mærsk til Running Copenhagen var interessant,så selvom man ikke er til jakkesæt og containershipping, kan et stint på Esplanaden anbefales rent PR mæssigt. 

Aftalen med ECCO BIOM er en normal sponsoraftale, hvor vi løber i deres produkter og derudover laver vi nogle events hvor folk kan komme ud og løbe i biom skoene etc. Den aftale er der et par finesser ved, så det er måske værd at tage Face to Face. 

Som det også blev nævnt i tråden så er udfordringen at nå den kritiske masse der skal til før det kan løbe rundt. Det er ikke noget der kommer let, så her er det ren rugbrødsarbejde med at lave samarbejdsaftaler, opbygge salgskanaler etc for forhåbentligt at få den kritiske masse der skal til. 

Nordicrace.dk ser spændende ud. Jeg kan godt huske du postede et oplæg om løbet på vores Facebookside. En billet ville absolut ikke være af vejen :-)

Med venlig hilsen,

Lena

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)