I kan se hvordan det ser ud her Som i nok også kan se, så er det "cursive" jeg har skrevet i css - Men den kan jeg bare ikke finde nogle steder. Der er masser af forskellige cursive font, så derfor jeg er meget i tvivl. Skal bruge det til et banner, og har gået og tænkt på om jeg bare skal skrive det i HTML også tage et screenshot. Men så savner jeg muligheden for at gøre det ordentlig transparent.
Comic Sans er hadet af mange, og mange kunne aldrig drømme om at bruge denne font til noget som helst. Den har dog sin berettigelse i font-verdenen, men bliver ofte brugt forkert, og derfor har den fået et dårligt ry.
Afhængig af, hvad din hjemmesider omhandler, så kan Comic Sans både være en god og en dårlig idé.
Fonten er nok den font, de fleste mennesker har en holdning til. Du ser heller ikke mange andre fonte, som folk går så langt for, for at svine den til eller hylde den. Du kan f.eks. se din egen hjemmeside med Comic Sans her. http://comicsans.de/
Se historien om Comic Sans her:
Det går åbenbart ikke så med YouTube videoer her,så er er linket i stedet: ">
Problemet er at du ikke definere en bestemt font, men en font familie, og som skrevet tidligere kan den font der tilhøre familien være anderledes fra browser til browser, og fra PC til MAC.
Hvis du vil bruge en bestemt font, som burde være på alle computere skal du have en web safe, eller endnu bedre en web font.