Til Thomas ... Nu taler undertegnede slet ikke MLM .... tænk hvor mange "kvaksalvere" der bare findes blandt almindelige læger og lægeindustrien .... alkoholikere der dårligt kan holde sig oprejst de få timer de har konsultation ... oplevede engang selv en af slagsen ... Du nævner et "skræk-scenario" omkring et naturprodukt der ikke var godkent. Undskyld, hvor mange godkendte lægemidler finder man man pludseligt ikke ud af som har gjort stor, stor skade på folk .... det kunne jo være at nogen her i forum kunne begynde at remse nogle af disse rigtigt alvorlige "skræk-scenaries" op .... så kan man jo se hvilken liste der er længst indenfor skade når det gælder godkendte lægemidler vs. ren natur ... "Indtil det er bevist tror jeg bare ikke på det", skriver du. Jamen, det er da helt fint. Om vi alle var ens var det jo hamrende kedeligt. Selv tror jeg nu mere på et produkt som fx Polynesere har brugt som lægemiddel gennem 2000 år, end et lægemiddel der hurtigt er kørt igennem "test-maskinen", med henblik på MEGA-profit .... Just my 5 cents ... Bedste hilsner, Eric Mortensen :) |
Jeg siger ikke at lægemiddelbranchen er ufejlbarlig, men der ligger trods alt nogle kontrolprocedurer der minimerer sandsynligheden.
Ellers kan jeg jo bare sige at du taler som du har forstand. Der er intet der i lægemidlernes verden køres hurtigt gennem testmaskinen. Hvis der fandtes et præparat i Polynesien der var brugt i 2000 år og kunne kurere kræft, tror du så ikke at en af de store mia. virksomheder havde lanceret en modificeret (profitgenererende) udgave af dette så de kunne tjene et par mia. om året. Det er da pudsigt at det er mlm-firmaerne, der falder over disse godt gemte skatte, som de store virksomheder der screener mio. af stoffer hvert år ikke kan finde.
Til din tidligere post kan jeg endvidere sige at hovedpine er en anerkendt bivirkning ved langtidsbrug af smertestillende medicin, så no wonder det stoppede da du stoppede med Ibuprofen.