Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DR Kontant - om drøndyr juice fra Xango

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Thomas ...

Nu taler undertegnede slet ikke MLM .... tænk hvor mange "kvaksalvere" der bare findes blandt almindelige læger og lægeindustrien .... alkoholikere der dårligt kan holde sig oprejst de få timer de har konsultation ... oplevede engang selv en af slagsen ...

Du nævner et "skræk-scenario" omkring et naturprodukt der ikke var godkent. Undskyld, hvor mange godkendte lægemidler finder man man pludseligt ikke ud af som har gjort stor, stor skade på folk .... det kunne jo være at nogen her i forum kunne begynde at remse nogle af disse rigtigt alvorlige "skræk-scenaries" op ....  så kan man jo se hvilken liste der er længst indenfor skade når det gælder godkendte lægemidler vs. ren natur ...

"Indtil det er bevist tror jeg bare ikke på det", skriver du.

Jamen, det er da helt fint. Om vi alle var ens var det jo hamrende kedeligt.

Selv tror jeg nu mere på et produkt som fx Polynesere har brugt som lægemiddel gennem 2000 år, end et lægemiddel der hurtigt er kørt igennem "test-maskinen", med henblik på MEGA-profit ....

Just my 5 cents ...

Bedste hilsner,

Eric Mortensen :)

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 13:37
Jeg siger ikke at lægemiddelbranchen er ufejlbarlig, men der ligger trods alt nogle kontrolprocedurer der minimerer sandsynligheden.

Ellers kan jeg jo bare sige at du taler som du har forstand. Der er intet der i lægemidlernes verden køres hurtigt gennem testmaskinen. Hvis der fandtes et præparat i Polynesien der var brugt i 2000 år og kunne kurere kræft, tror du så ikke at en af de store mia. virksomheder havde lanceret en modificeret (profitgenererende) udgave af dette så de kunne tjene et par mia. om året. Det er da pudsigt at det er mlm-firmaerne, der falder over disse godt gemte skatte, som de store virksomheder der screener mio. af stoffer hvert år ikke kan finde.

Til din tidligere post kan jeg endvidere sige at hovedpine er en anerkendt bivirkning ved langtidsbrug af smertestillende medicin, så no wonder det stoppede da du stoppede med Ibuprofen.

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 14:08
Dato: 06-06-2007 13:37:05 Forfatter: Thomas1974
Jeg siger ikke at lægemiddelbranchen er ufejlbarlig, men der ligger trods alt nogle kontrolprocedurer der minimerer sandsynligheden.

Ellers kan jeg jo bare sige at du taler som du har forstand. Der er intet der i lægemidlernes verden køres hurtigt gennem testmaskinen. Hvis der fandtes et præparat i Polynesien der var brugt i 2000 år og kunne kurere kræft, tror du så ikke at en af de store mia. virksomheder havde lanceret en modificeret (profitgenererende) udgave af dette så de kunne tjene et par mia. om året. Det er da pudsigt at det er mlm-firmaerne, der falder over disse godt gemte skatte, som de store virksomheder der screener mio. af stoffer hvert år ikke kan finde.

Til din tidligere post kan jeg endvidere sige at hovedpine er en anerkendt bivirkning ved langtidsbrug af smertestillende medicin, så no wonder det stoppede da du stoppede med Ibuprofen.

Jeg giver dig helt ret i det meste.

Tjae .... nu du siger det, da giver det stof til eftertanke om ikke bare de forskellige juice-virksomheder indenfor NWM er begyndt at kunne måle sig med lægebranchens indtægter .... ?? Ved det ikke og har desværre ikke tid til at undersøge det (og er ligeglad da jeg ikke er i den branche). Men, facts er at "Min Juice" (husk, i dag er jeg kun kunde) ... forårsagede en omsætning på 1 Million USD måned 1 da den via NWM blev introduceret til det Sydkoranske marked .... og det er en brøkdel af hvad dette juice-firma omsætter for i Asien, hvor det er kineserne der er de største aftagere ....

......også lidt tankevækkende i det kinesere jo altid har ry for at ha´ forstand på medicin ....

Nu er Cancer jo et følsomt område - men, selv har jeg med egne øjne set og hørt cancer-patienter få det langt bedre ved brug af den juice jeg selv indtager ..... og det er ikke så lidt ..... om min gamle mor pludseligt fik cancer, ja, da var det da i dag den alternative jeg ville foreslå hende at vælge for at få det bedre eller blive kureret. Men, det behøver jeg faktisk slet ikke foreslå hende, det er hun allerede bevidst om ....

Ellers: Havde jeg stoppet med Ibuprofen uden at tage denne juice, ja, da var hovedpinen bare fortsat. Det har jeg prøvet mange gange. Så det har du helt ret i. Denne anerkendte bivirkning kender jeg. Men, juicen var i stand til at fjerne en kraftig hovedpine fra dag-til-dag, uden at jeg arbejdede mindre ....

1000 tak,

Eric Mortensen :)

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:31
Dato: 06-06-2007 13:37:05 Forfatter: Thomas1974
 Hvis der fandtes et præparat i Polynesien der var brugt i 2000 år og kunne kurere kræft, tror du så ikke at en af de store mia. virksomheder havde lanceret en modificeret (profitgenererende) udgave af dette så de kunne tjene et par mia. om året.

Nu er der ikke nogen der har påstået at et "præparat" - i dette tilfælde en frugt - kan kurere kræft - blot har det vist sig at de ting der findes i frugten har en positiv effekt på mange skavanker (er meget nøjsom med ikke at være specifik) - det skyldes ikke noget mirakel, men ene og alene det faktum at når så mange virksomme stoffer m.m. er i eén og samme frugt så vil man opleve at ens krop bliver boostet. Akkurat som hvis dit system i forvejen skriger på vitaminer m.m. og du så pludselig kører massevis af frugter og grønsager ind.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:43
Dato: 01-06-2007 14:27:15 Forfatter: Lasse Burholt Som en lille skæg ''krølle'' på denne tråd: Er siden udsendelsen blev vist og genudsendt blevet ringet op af to - af hinanden uafhængige personer og som heller ikke har set denne tråd - som ville høre om jeg vidste hvor de kunne få Xango Juicen. Efter de nu havde hørt om juicen på TV ville de gerne evaluere og prøve produktet... ;-)

Det er da cool nok - så er der en Xango repræsentant der læser med, så tag kontakt - så har jeg to referencer til dig ;-)

MVH

Jamen, her er så en Xango Repræsentant, som vil blande sig i debatten, og som gerne lige vil komme med nogle kommentarer til jer der mener der ikke sker den store manipulation i pressen. Jeg er nemlig en af dem der udtalte mig omkring 21 dages kuren - så jeg er skurken!!! Men hold da kæft hvor det dog kan blive fremstillet som de ønsker det!! Jeg er i den grad chokeret. Jeg lover nemlig overhovedet intet med Xango - ved det nemlig kun alt for godt fra arbejdet med andre MLM virksomheder, at man skal passe meget på hvad og hvordan man udtaler sig. Jeg er meget påpasselig og meget seriøs med mit arbejde som alternativ behandler, og har ikke en stor forretning med Xango, men drikker det kun på grund af mit eget resultat. Derfor har jeg på min hjemmeside skrevet om Xango, som jeg i øvrigt synes er meget sobert, og som jeg intet ulovligt kan se i. (http://www.body-zones.dk)

Jeg blev kontaktet af en der gerne ville købe juicen til sin datter. Datteren havde haft lungebetændelse 4 gange inden for kort tid, og hun ville gerne have noget der kunne styrke hendes immunforsvar. Da hun kommer taler vi selvfølgelig om juicen, og jeg pionterer at det er en frugtjuice og ikke helbreder noget. Jeg forholdte mig til mit eget resultat - en knude på hypofysen, som jeg har haft i 7 år, og som der intet tegn var på to måneder efter indtagelse af juicen. Jeg har ellers prøvet mange ting i den alternative verden , men intet havde fået knuden til at forsvinde.Jeg var meget opmærksom på mine udtalelser, da hun var en fremmede der havde kontaktet mig. Jeg havde intet kunne finde på hendes nummer, og da jeg ringede til en ved samme navn, var det en anden person jeg talte med. Derfor havde jeg mine anelser. Jeg fortalte at hun ikke  kunne købe juicen, medmindre hun blev forhandler/medlem, for ellers ville det være ulovligt. Der var åbenbart ikke noget de kunne bruge imod mig, og jeg var stadig uvidende om at hun var journalist- men havde haft tanken på det.

Dagen efter ringer en yngre pige. Hun fortæller at hendes kollega havde købt juicen dagen før, og at hun var meget interesseret i at høre mere, da hendes veninde havde de samme symptomer, som jeg havde haft i forbindelse med min knude, og at der nu var konstateret en knude i tindingen, men at man endnu ikke vidste om den var ond eller godartet. Hun spurgte meget ind til min historie, og om hvordan jeg var kommet i kontakt med juicen. Jeg fortæller hende hvor meget jeg havde undersøgt om Xango - både godt og skidt , og at jeg havde fundet nogle dokumenter på PubMed - nogle videnskabelige forsøg, som jeg fandt meget interessante i forhold til min situation. Samtidig havde jeg fundet en testimonial fra en pige, som havde haft samme knude som jeg i  16 år, og som var blevet opereret i hjernen 3 gange, fordi hendes krop ikke responderede på medicinen. Efter nogle måneder med indtagelse af juicen, var alle hendes hormontal normale. Så besluttede jeg mig at prøve - og med stor succes - for mig har det ændret mit liv. Jeg er måske ikke helbredt, men jeg har i hvert fald ikke længere tegn på nogen knude. Min krop har altså fået de antioxidanter der skulle til for at opnå en normal cellefunktion og muligheden for at helbrede sig selv. Jeg fortalte at min knude var godartet, men at jeg havde risiko for operation på sigt, og at jeg skulle leve med min me
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:53
Kanon, Helle - du lige kommer med dit input!
Send mig lige en sms, så returnere jeg nummeret på en kunde til dig!

EDIT: Fandt dit nummer på din website, har givet nummeret til den potentielle kunde, hun ringer dig op ;-) Thank me later ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)