|
Er der mon nogen der kender til et sted hvor man kan få lavet nogle prøvetryk på stof? Der er tale om noget stof (hvid bomuld/let lærredsstof) som vi selv leverer, hvorpå der skal trykkes noget grafik. der skal trykkes i én farve per tryk, men der er forskellig grafik og farver, som skal afprøves. Maskinen skal minimum kunne trykkes i størrelsen 1½x2m - gerne større. Og trykket skal kunne fikseres bagefter, således at det er muligt at arbejde med stoffet (klippe, sy, etc)..... Findes dette i Danmark - hvor hurtigt kan man få leveret trykket, og hvilke formater kan man leveret grafik-filen i?? |
F.eks. har vi trykt på gardiner - nedenstående må siges at passe til det som du spørger på: Ét farvet tryk på lærred som efterfølgende er syet til et gardin.

Vi kan også trykke på sådan noget som telte (nedenstående er lavet i forbindelse med DGI''s arrangement sidste år) og parasoller. Jeg har dog ikke lige noget billede af en parasol, men det kan være Anna fra Stjernestudiet kan lægge et billede op herinde - de har ihvertfald lige fået en parasol herfra.

Men hvis du er interesseret, så tag endelig fat i mig. Så skal jeg nok give dig nogle flere deltajer omkring mulighederne, farver m.m.

Bliv gratis medlem