Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

no follow på affiliate links?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fitness Udstyr:

hvis du læser mit forrige indlæg kan du se at jeg er enig i at man afgiver linkjuice, men at man ikke giver linkjuice til modtager ved brug af no follow :)

Hehe ok den fangede jeg ikke lige. Vi er også enige om at linkjuice = pagerank ikke? Og du derfor ikke bevarer pagerank ved at sætte nofollow på?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Fitness Udstyr:

hvis du læser mit forrige indlæg kan du se at jeg er enig i at man afgiver linkjuice, men at man ikke giver linkjuice til modtager ved brug af no follow :)

Hehe ok den fangede jeg ikke lige. Vi er også enige om at linkjuice = pagerank ikke? Og du derfor ikke bevarer pagerank ved at sætte nofollow på?

jo den er jeg også med på :) - men må argumentere for, at bruge no follow, som forstærkning af sine egne positioner da man ellers afgiver linkjuice til

f.eks affiliate partnere som man prøver at skabe salg til igennem sig selv. Dvs man skal helst ligge højere end dem da ens indtjening ellers bliver mindre når man hjælper dem op i PR.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man har mange udgående links kan det godt svare sig at lave nogle interne links på samme side der linker til en anden af ens sider, det vil devaluere den no follow linkjuice som man mister på udgående links og beholde mere på siden.

På den måde mister man mindre ved no follow metoden når man ikke vil styrke sine partnere med linkjuice.

enig?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fitness Udstyr:

På den måde mister man mindre ved no follow metoden når man ikke vil styrke sine partnere med linkjuice.

enig?

Lige gyldig om ens udgående links er dofollow eller nofollow, så ryger der mindre pagerank/juice ud pr. link jo flere interne links der er på en side i forhold til udgående. Hvis det er det du mener er jeg helt enig, da det er en del af min pointe omkring at alle links på en side sender lige meget pagerank videre.

Man skal dog ikke hovedløst bare lave en hel masse interne links på alle sine sider bare for at gøre det, da der jo er andre faktorer der spiller ind også, pagerank er kun en del af Google algoritme og ved at lave for mange interne links kan det i mange tilfælde godt komme til at se spammy ud hvilket kan tælle ned.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fitness Udstyr:

men må argumentere for, at bruge no follow, som forstærkning af sine egne positioner da man ellers afgiver linkjuice til

f.eks affiliate partnere som man prøver at skabe salg til igennem sig selv. Dvs man skal helst ligge højere end dem da ens indtjening ellers bliver mindre når man hjælper dem op i PR.

Det kan du argumentere alt det for du vil, det blander jeg mig ikke i, det eneste jeg blandende mig i var at du troede du beholdt linkjuice på din side hvis du satte nofollow på, hvilket du ikke gør. Linkjuicen ryger ud lige gyldigt om der er nofollow på eller ej, forskellen er blot om modtager har glæde af den.

I øvrigt bør du altid have nofollow på dine affiliatelinks da Google ser det som betalte links.

Fra Varde
Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vil det være en god ide at sætte no follow på mine mange affiliate links eller er links sat sådan op så det er unødvendigt at gøre ? F.eks med kendte programmer som Partnerads, Tradedoubler m.f

Fra Varde
Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups kom til at skrive med min Cykelcentral profil. Siden jeg snakker om er linkcentralen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

MOZ skriver at fra 1. marts 2020, mener de man bør bruge rel="sponsored" i stedet for. Eller rel="nofollow sponsored" i en kombination.

rel="sponsored" - For paid or sponsored links. This would assumingly include affiliate links, although Google hasn't explicitly said.

https://support.google.com/webmasters/answer/96569?hl=en

Tilmeldt 27. Aug 20
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Har læst mig frem til at man både skal have Dofollow og Nofollow og en strategi hvor man kun kører det ene, ikke vil fungere. Tager jeg fejl?
Side 3 ud af 3 (29 indlæg)