Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram/mini-crm.... Hjælp!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at starte op som selvstændig IT-konsulent.
Mit arbejde vil bestå i at servicere private samt erhverv med deres IT. Jeg har et samarbejde med et firma som booker mig til service. Jeg fakturerer samarbejdspartneren timelønnen minus en aftalt procentsats - og de fakturerer kunden.
Derved har jeg samarbejdspartneren som debitor, og så ønsker jeg flere kontaktpersoner/leveringsadresser hvortil det skal være muligt at tilknytte noter til de forskellige leveringsadresse.


Har haf fingrene i to online-programmer som kunne være kandidat, men har begge gevaldige minusser.

E-conomic - regnskab uden CRM: 90% brugbart, dog halter det med jeg mangler kommentarmuligheder til hver enkelt 'leveringsadresse'
Forholdsvis nemt at finde ud af. Samt rigtig god online-hjælp/dokumentation.


ZimaOffice - regnskab + CRM: Spiller rigtig godt med leveringsstederne/kontaktpersonerne, dog mangler jeg mulighed for at vælge en kontaktpersons leveringsadresse på en drop-down liste, frem for at skullle skrive den manuelt.
Mange muligheder - alle moduler er tilgængelige fra start.

Ulemper: Dokumentationen er mildest talt utrolig mangelfuld - på nogen punkter ikke eksisterende.
Flere funktioner føles ikke som om de er gennemtestede/gennemført. (Visning af adresse på kort. Aut. postnr/by funktion mangler)
Lidt problemer med fakturalinier - glemmer momsen af og til. Forholdsvis langsom at tilføje fakturalinier (mange tryk på 'tab')
Ingen mulighed for 'tomme linier' - eller tekst-linier mellem vare-linierne.

Prøvede SALDI:
Er ikke anvendeligt for mig - ser desuden meget 'gammeldags' ud.

Har også prøvet Summasumarum, men den halter også ved kontaktpersoner/leveringsadresser.

De to første ligger rimelig fint rent prismæssigt. Economic 155 op til 2000 posteringer. 310 over 2000.  ZimaOffice: 169 under 2000 posteringer. 319 over 2000 posteringer.


Har I andre forslag? Månedsprisen skal helst ikke over hvad Zima eller E-conomic....

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag gerne et kig på www.web-regnskab.dk - her kan du få CRM modul lagt på, hvilket også giver dig mulighed for at lave noter på basis af virksomheden eller enkelte kontaktpersoner.

Du er velkommen til at ringe eller skrive til os for spørgsmål.

Mvh Thomas

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kig på billysbilling.dk det mener jeg kan det du søger

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. Har man ikke mulighed for at teste det omtalte CRM-modul i prøveversionen?

Og kan man ikke vælge en leverings-adresse på en faktura?

Mvh. Morten

Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus: BillysBilling ser godt ud rent grafisk, men igen halter det med flere kontaktpersoner med dertilhørende adresser på en debitor....  Ærgeligt...

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret i at Saldi ser gammeldags ud, og det er netop fordi vi har fokuseret på funktionalitet frem for design.

Til gengæld kan Saldi løse din opgave, dog ikke som du skriver med de fælles kunder som kontaktpersoner, men hvor du opretter kunderne som debitorer

Når du fakturerer vælger du din samarbejdspartner som kunde, placerer cursoren i leveringsfeltet og slår op i debitorlisten, hvorefter slutkunden indsættes automatisk med adresse osv.

Du kan så skrive kommentarer og historik ind på de respektive slutkunder.

75,- pr måned ved under 2000 årlige posteringer, incl drift og hotline.

Du kan oven i købet downloade og installere det hos dig selv. Så er du fri til at lave alle de tilpasninger du lyster.

Ring gerne for uddybning. - 4690 2208.

Obs - der arbejdes i øvrigt på et nyt design, hvor du får næsten frie hænder til egen css. Også i on-line versionen.

SALDI Regnskab for iværksættere

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fundet et du kunne bruge?

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vessel,

Prøv og tag et kig på e-moms.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vessel

Vil da anbefale dig at tage et kig på WinKAS Pro. Der er også mulighed for online selvbetjeningssystem (CRM) priserne ligger fra 149,- pr. md. (ved under 2500 årlige posteringer)

Hent gratis demo på www.winkas.dk 

Mvh.

Brian Pihl

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dine krav i forhold til CRM ? : )

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)