Det er rigtigt, at der ikke er kommentarmuligheder til leveringsadresserne. Jeg prøvede lige at høre en af mine kollegaer i supporten. Han sagde, at det ikke var noget, han havde hørt nogen spørge ind til før. Hvad er det helt præcist, du gerne vil have noteret på de enkelte leveringsadresser.
Har du i øvrigt taget dig en 14 dages gratis demoversion af programmet eller bare læst grundigt på websitet? Og har du andre spørgsmål til e-conomic, så må du endelig sige til.
Jeg vil opfordre dig til at tage et kik på www.Dynaccount.com , som er et sprit nyt program til økonomistyring mv.
På forsiden finder du en "Live demo". Her kan du prøve den fulde funktionalitet uden at oprette dig. Men skulle du vælge at oprette en bruger, giver vi de første 2 måneder gratis og uforpligtende.
Har kigget på jeres forslag, stadig ikke nogen der opfylder mine ønsker helt endnu..
Sisse: Nej, noterne skal ligge på leveringsstedet - ikke bare debitoren. Har adgang til prøveperioden.
E-moms: Mangler at kunne gemme flere leveringsadresser, samt noter derpå.
WinKas Pro: Synes ikke det helt falder i min smag - virker lidt klodset, men kan ikke sige præcis hvorfor...
E-conomic: Det eneste jeg mangler her er at kunne lave noter/kommentarer på hver leveringssted. F.Eks 'Hunden bider' eller div koder, kundeoplysninger IP-adresser mm.
DynAccount: Mangler mulighed for gemme leveringsadresser - samt noter derpå.
Web-regnskab: Der kan man godt nok gemme kontaktpersoner og dertilhørende adresser, men man kan ikke vælge dem som leveringsadresse på en faktura... Desuden bøvlet af man SKAL vælge varegruppe før man kan vælge en vare.