Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for SEO

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Harlev:

Kan godt hjælpe dig lidt videre hvis det er.

Ting du burde gøre (uanset hvem du får hjælp af)

1. Som en anden også skriver, få undersøgt hvilke søgeord, som er vigtige at komme op på (dem med lidt større søgevolumen samt der hvor I kan generere noget omsætning på)

2. Få lavet dine meta-titles og meta-descriptions

3. ændring af jeres URL-adresse

4. Få ændret billedtekster

5. I mangler foralvor Linkbuilding (her ligger formentlig det største arbejde)

Her var lidt at gå igang med. Hvis du har spørgsmål eller hjælp, så skriv en privatmeddelse her på Amino :) Kan formentlig godt hjælpe jer lidt videre til en rimelig pris, da jeg arbejder med det som freelancer ved siden af mit studie og webshop.

Yes Flot Casper !

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 13:35

Jeg synes du skal få optimeret din hjemmeside. Jeg forstår det som om, at du vil tilbyde parkeringsvagter til f.eks. supermarkeder, boligselskaber etc? Men på forsiden er det første jeg tænker, at det er til private - Altså hr. og fru. Jensen.

Der ER folk der søger på Parkeringskontrol, men du burde f.eks. også optimere til Parkeringsservice - Som der er lidt flere søgninger på. 

Jeg tror dog ikke nødvendigvis at SEO er den måde hvorpå du rigtig skyder din forretning igang, i stedet for burde du undersøge dit marked, og kontakte dem f.eks. via telemarketing eller direct mail. Jeg kan ikke forestille mig at de større fisk selv søger efter din service, jeg tror de enten kontakter ét af de store selskaber, eller bliver kontaktet.

Men du skal selvfølgelig sørger for både at optimere www men også offline marketing

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:51
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Kom lige i tanker om at du kunne få skrevet en supergod pressemeddelelse og så ellers kontakte diverse nyhedskanaler og journalister.

Prøv evt at kontakte Majbritt Jacobsen, som jeg mener er journalist og også skriver pressemeddelser til virksomheder.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)