Hej alle.. |
Du har ret, man kan ikke give en pris på det. Og at du får en nummer 1 plads er aldrig sikkert du får. Hvilket søgeord tænker du på?
vh AB
Hej alle.. |
Du har ret, man kan ikke give en pris på det. Og at du får en nummer 1 plads er aldrig sikkert du får. Hvilket søgeord tænker du på? vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Nu var målet også bare 1. side i første omgang.. |
For mig ser din konkurrence ikke alt for vild ud.. Så det burde ikke være så svært at anskaffe sig en side 1 plads. Desværre har jeg ikke selv tid, men ellers ville jeg godt have givet et tilbud. vh AB |
Jeg kunne sagtens få dig på side 1 rimeligt hurtigt - men du ville ikke få noget ud af det! Der er nemlig ingen der søger på de ord. Du bliver nødt til at overveje en anden strategi eller andre søgeord med trafik. vh T |
Watches inspired by fighter jets
Godt - Inden SEO hajerne kaster sig frem med en "masse gode tilbud" Ib Abildgaard Råd & Mal
|
Nævner lige et par stykker du kunne overveje, uden faktisk at have gået hele din side igemmen. p-skilte osv osv.. vh AB |
Kan godt hjælpe dig lidt videre hvis det er. Ting du burde gøre (uanset hvem du får hjælp af) 1. Som en anden også skriver, få undersøgt hvilke søgeord, som er vigtige at komme op på (dem med lidt større søgevolumen samt der hvor I kan generere noget omsætning på) 2. Få lavet dine meta-titles og meta-descriptions 3. ændring af jeres URL-adresse 4. Få ændret billedtekster 5. I mangler foralvor Linkbuilding (her ligger formentlig det største arbejde) Her var lidt at gå igang med. Hvis du har spørgsmål eller hjælp, så skriv en privatmeddelse her på Amino :) Kan formentlig godt hjælpe jer lidt videre til en rimelig pris, da jeg arbejder med det som freelancer ved siden af mit studie og webshop. Vh Casper |
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer
Jeg er stor fortaler for SEO, men jeg er overbevist om at dit produkt er ret ukendt. Det betyder også at folk ikke søger efter det. Det er ikke utænkeligt at problemet du tilbyder at løse er ukendt, men hvis folk ikke er klar over der er en løsning på det, søger de nok heller ikke. Jeg ville vælge en anden markedsføringsstrategi, hvor du spiller på at informere om at der findes en løsning på det problem. Du skal på en eller anden måde have fat i dem, der har problemet. Som allerførste ville jeg sørge for at få en "elevatortale". Dvs en ultrakort kommunikation af hvad folk får ud af at komme til jer. Den kan også bruges på forsiden af jeres hjemmeside. Der er en udmærket forklaring på hjemmesiden, men det skal gøres ekstremt kort i punktform, hvad folk får ud af at komme til jer. Folk giver jer ikke mange sekunder. Så kan I altid have de lange forklaringer nedenunder. En elevatortale skal tage højst et minut, men på forsiden af hjemmesiden er det et spørgsmål om sekunder. Nogen sælgere mener endda at du skal kunne skrive hvad du sælger på bagsiden af dit visitkort på en linje. |
Sparetips på Sparefeber.dk
Siger også en der har forstand på SEO. Godt når fokuseringen ikke alene er på SEO. men også andre virke midler, også andet end direkte on-line. Ib Abildgaard Råd & Mal |