Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web designer / koder søges til super projekt!!!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg vil lægge ud med at sige, at jeg kan ikke tilbyde et engangs beløb til design eller kodning, så derfor søger jeg en eller flere personer som vil deltage i dette projekt.

Mange tror, hvilket man også skal gøre, når man vælger at starte noget op, men mange tror på det kan lade sig gøre, og vil få en super indtjening.

Jeg kan understrege at dette projekt uanset hvad kommer til at lykkes eftersom jeg har familie der er i branchen plus jeg selv har en del kendskab til dette.

Jeg har kontakt med flere pladeselsskaber/agenter næsten verden over, og venter stadig på respons fra nogle stykker, men indtilda har jeg sikret mig aftaler med agenter der leder efter talenter for både dans og musik.

Min aftale med dem går ud på at jeg starter en Youtube ligne website, hvor man kan oprette sig og uploade videoer. For at useriøse folk holder sig væk, med film at hunde der leger osv. Koster det et engangsbeløb/ eller årlig beløb at være medlem. Derfor kan jeg sige, at personen/personerne der vælger at deltage i dette kommer til at få en god sjat penge for at indvoldvere sig i dette.

Alle kan jo åbne en hjemmeside hvor man tager betaling for at blive medlem, men der skal også være hold i det.

Eftersom jeg allerede HAR aftaler/ kontakt med mange pladeselsskaber som er klar på at tjekke uploads dagligt kan jeg love at en eller flere kommer i søgelyset, og får tilbud en pladekontrakt i sidste ende.

Det er et lidt større projekt mht. Hjemmesiden, både design mæssigt og kodning.

Hjemmesiden skal indholde som alle en index side, når du kommer ind på siden, skal der stå lidt om hvordan og hvorledes mht. Pladeselsskaberne og mulighederne, efter det skal man kunne oprette sig som bruger, hvor man skal afgive korrekte oplysninger såsom mail adresse, telefon nummer og navn. Inden man kan komme igang med uploads og se uploads skal dette engangsbeløb /årligebeløb betales, dette er både til vedligeholdelse af hjemmesiden, domain, og hostning.

Efter "startsiden" er blevet lavet, skal resten jo nærmest være som youtube, man skal dog kunne bruge en søgemaskine på siden, hvis man f.eks skal søge efter en i et bestemt land, køn, alder osv.

Derefter kommer der profilerne frem hvor det indholder et eller flere billeder af personen, så agenterne kan se hvordan og hvorledes personen er/ser ud.

De kan så trykke på profilen, og så kommer deres uploads frem. Det kan f.eks være en cover version af "Nelly - Just a dream" eller noget helt andet.

Til folk der har interesse, skal det siges at det er et større beløb de vil få for at arbejde på sitet, det bliver aftalt hvordan og hvorledes der skal afregnes, evt. Procenter af hver medlemsskab eller ligne.

Til sidst vil jeg runde af med at sige, dette projekt, kan laves af alle. Hvis de har de rigtige kontakter. Det er ikke noget som har taget mig 1 uge, jeg har somsagt kendskab til flere producere/agenter og har familie der er i branchen på i ind- og udland. Jeg har mere eller mindre styr på alle selsskaberne som er parat og vi taler om mere end 150 personer, både små og store selsskaber, som er villige til at deltage for at finde nye talenter.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Daniel

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:49

Hey

Jeg har selv haft lignende tanke. 

Har du fået løst problemet mht. rettighederne til sangene, også selvom det er cover? Ellers vil alt materielle der er uploadet være et brud på ophavsrettighederne, nu mindre de synger deres egne sange, samt lyd. 

Youtube lukkede engang alle ned der lavede covers, men fordi at det blev rimeligt populært har de har givet store summer penge til pladeselskaberne (de store), så de ser gennem fingre med det, når et cover af deres sange ligger på youtube.  

Og når jeg siger ser gennem fingre med det, mener jeg det var fordi at det ikke direkte var et licens de fik. Sikkert noget formelt, der gjorde det ikke var muligt eller særlig smart. 

mvh

Fra København SV
Tilmeldt 16. Apr 12
Skrevet kl. 15:13

Det kan umuligt være et brud på ophavsrettighederne, hvis de selv spiller musikken - Der jo mange former for covers, men alt sådan noget bliver laver ordenligt, jeg har en advokat som jeg går tingene igennem med inden da, men det vigtige er at sitet bliver lavet.

Men som du selv siger, licens har Youtube aldrig fået, og Mht. Cover versioner, så har selsskaberne ikke så meget mod det igen, så længe det bliver holdt online, og ikke offenligt.

Mvh

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:25

Jeg er frisk på at kode for hjemmesiden - jeg kan HTML5, CSS3, PHP5, JavaScript (herunder jQuery) og MySQL. Jeg er fortrolig med phpMyAdmin.

Er dette et projekt, hvor man sidder samlet et sted i Danmark, og koder? Eller er der mulighed for at sidde hjemmefra?

Det skal derudover lige nævnes, at jeg bliver 16 d. 6. juli. Det er forståeligt, hvis det vejer meget, men jeg forsikrer dig i at jeg kan mit kram. Jeg har før arbejdet i 2 mindre firmaer der har med blandt andet hjemmesider at gøre. Smile

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:26

Det kan umuligt være et brud på ophavsrettighederne - Det kan jeg så sige det er. 

Som sagt har youtube betalt sig fra det, så selskaberne (og deres sange) ser igennem fingre med det. Online er ligeså offentligt som alt andet. 

Mvh. 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:32

Det lyder faktisk meget interessant...

Kontakt mig hvis du har brug for en programmør med +16års erfaring.

Bliver nødt til at arbejde ved siden af mit normale freelance arbejde så, så du er nødt til at leve med at dit projekt har lidt lavere prioritet end mine betalende kunder

Fra København SV
Tilmeldt 16. Apr 12
Skrevet kl. 16:35

jv45:

Det kan umuligt være et brud på ophavsrettighederne - Det kan jeg så sige det er. 

Som sagt har youtube betalt sig fra det, så selskaberne (og deres sange) ser igennem fingre med det. Online er ligeså offentligt som alt andet. 

Mvh. 

Jeg kan fortælle dig, at hvis det var et brud, havde selsskaberne meget meget travlt. Du kan f.eks se det Danske X Factor osv. Tænk på hvor mange producere de skulle kontakte når de holder casting, puha. Men du velkommen til at lede.

Mvh

Fra København SV
Tilmeldt 16. Apr 12
Skrevet kl. 16:37

Oliver Nordbjerg:

Jeg er frisk på at kode for hjemmesiden - jeg kan HTML5, CSS3, PHP5, JavaScript (herunder jQuery) og MySQL. Jeg er fortrolig med phpMyAdmin.

Er dette et projekt, hvor man sidder samlet et sted i Danmark, og koder? Eller er der mulighed for at sidde hjemmefra?

Det skal derudover lige nævnes, at jeg bliver 16 d. 6. juli. Det er forståeligt, hvis det vejer meget, men jeg forsikrer dig i at jeg kan mit kram. Jeg har før arbejdet i 2 mindre firmaer der har med blandt andet hjemmesider at gøre. Smile

Det er alt noget der bliver gjort hjemmefra. Men hvis det ønskes kan jeg sagten fremskaffe kontorplads i København midt.

Jeg vender lige tilbage, inden koderne kommer frem, skal design jo også på plads. Men vender tilbage til dig.

Fra København SV
Tilmeldt 16. Apr 12
Skrevet kl. 16:38

Tom Frank Christensen:

Det lyder faktisk meget interessant...

Kontakt mig hvis du har brug for en programmør med +16års erfaring.

Bliver nødt til at arbejde ved siden af mit normale freelance arbejde så, så du er nødt til at leve med at dit projekt har lidt lavere prioritet end mine betalende kunder

Hej Tom. Det lyder godt, det samme gælder dig, skal lige have styr på noget design, så vender jeg også tilbage.

Tak.

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:42

Fedt, du smider bare en besked her, eller over mail ;)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)