Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om hjemmesiden?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har i meget lang tid gået med drømmen om at starte mit eget telemarketing firma og nu ser det ud til at jeg er nået lidt længere i processen.

Jeg har lært af jer Aminoer at man skal starte virksomheden op og lære og rette sig efter de fejl man begår og det har jeg taget til mig og nu står jeg her.

Hjemmesiden er under opbygning og jeg har fået det basale på plads. Jeg ville høre hvordan I synes om layoutet og de forskellige tekster der står på hjemmesiden, som jeg har nået indtil videre.

I må meget gerne komme med konstruktiv kritik, så jeg kan lære en masse mere. Det vil jeg sætte stor pris på :)

Jeg er kun 17 år gammel og er i gang med 1. år på HHX, men jeg har arbejdet som salgskonsulent for både Viasat, Onfone og andre selskaber og været bedste deltidssælger i mange måneder og jeg føler at jeg kan tjene mere på denne måde, om I kan lide det eller ej :)

Jeg håber at I vil besvare med nogle gode inputs, tak!

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Fra  Partner Call Skrevet kl. 01:42

Logoer og bannere er slet ikke færdige, det er kun BETA på hjemmesiden og teksten skal der også gøres en del ved.

Jeg starter det dog først op efter d. 10 juni, da jeg bliver 18 år den dag. Så kan jeg få et CVR nummer og det vil hjælpe mig når jeg skal have fundet samarbejdspartnere at sælge for :)

Fra Albertslund
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:55

Hej Jannick.

Det er måske bare mig, men jeg kan ikke finde et link til din hjemmeside nogensteder? :)

Kunne på din profil se "entertainyou.dk", men den kan jeg ikke lige åbne? :)

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Fra  Partner Call Skrevet kl. 02:25
Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 02:35

Rigtig flot hjemmeside indtil videre, bliver spændende at se hvad det udvikler sig til senere hen :)

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Fra  Partner Call Skrevet kl. 03:13

Tak for det :)

Man siger jo at folk bedømmer hjemmesiden de første 10 sekunder. Så jeg tror at det vil fange mange kunder, at den er så nem og overskuelig, som også har været meningen.

Den har været billig, men den skal også kun bruges til information og til at få kontakt til samarbejdspartnere, så jeg er også godt tilfreds indtil videre.

Nu mangler der bare nogle logoer og nogle banners mm. Hvad synes du forresten om de forskellige tekster der står på siden?

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 03:21

Overall en udmærket side, jeg har et par ting her:

a) banneret er MEGET stort. Selv med min store opløsning fyldte banneret næsten 75% af siden da jeg åbnede den.

b) dit slogan giver ikke så meget mening, burde det ikke være omvendt? Eller hvad er det du prøver at sige? At fordi jeres firma har success så vil potentielle kunder også få det? Jeg tænkte først at det burde være "Din success er vores success" Jeg er stadig ikke vild med det, men så ville det da give mening.

c) Udråbstegn og punktummer i banneret er måske lidt ligegyldigt? Hvad er det egentlig du prøver at sige med det banner? Skønhed og Elegance på sit bedste? Det lyder som en reklame for et skønhedsprodukt. Ikke ligefrem noget jeg ville associere med et telemarketingsfirma. 

Konklusion: Ikke det værste der nogensinde er præsenteret herinde, well done :-)

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Fra  Partner Call Skrevet kl. 03:42

Som jeg har skrevet i teksten har jeg ikke fået lavet logo og banner endnu.

Det bliver lavet i løbet af ugen, det var derfor jeg skrev det i teksten :)

Angående logoet, så er det en fejl at jeg har byttet om og det skal langt fra se sådan ud. Jeg ved bare ikke hvad mottoet skal være endnu, og om der overhovedet skal være et :)

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Fra  Partner Call Skrevet kl. 22:01
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:11

jeg ville fjerne hurtigt det meget store banner som du selv er inden på er det fejl , så det er vel bare væk med det.

der mangler social logoer på siden google plus facebook og twitter grunden især google plus vigtigt da google har lagt social aktivitet ind i sin vurdering   af en hjemmeside

jeg kunne ikke se cvr nummer på kontakt siden vis haves sæt hurtigste muligt på den side og gerne også fodnoten så kan man hurtigt se du er en virksomhed og det skaber lidt ekstra troværdighed 

delvis svært at sige alt om siden da der er en del tomme undersider så siden ser ud til meget at være i udvikling fasen reference siden tom med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)