Hej Aminoer, Jeg har i meget lang tid gået med drømmen om at starte mit eget telemarketing firma og nu ser det ud til at jeg er nået lidt længere i processen. Jeg har lært af jer Aminoer at man skal starte virksomheden op og lære og rette sig efter de fejl man begår og det har jeg taget til mig og nu står jeg her. Hjemmesiden er under opbygning og jeg har fået det basale på plads. Jeg ville høre hvordan I synes om layoutet og de forskellige tekster der står på hjemmesiden, som jeg har nået indtil videre. I må meget gerne komme med konstruktiv kritik, så jeg kan lære en masse mere. Det vil jeg sætte stor pris på :) Jeg er kun 17 år gammel og er i gang med 1. år på HHX, men jeg har arbejdet som salgskonsulent for både Viasat, Onfone og andre selskaber og været bedste deltidssælger i mange måneder og jeg føler at jeg kan tjene mere på denne måde, om I kan lide det eller ej :) Jeg håber at I vil besvare med nogle gode inputs, tak! |
Logoer og bannere er slet ikke færdige, det er kun BETA på hjemmesiden og teksten skal der også gøres en del ved.
Jeg starter det dog først op efter d. 10 juni, da jeg bliver 18 år den dag. Så kan jeg få et CVR nummer og det vil hjælpe mig når jeg skal have fundet samarbejdspartnere at sælge for :)