Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan vi gøre bedre på NemTilmeld.dk ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 148
Fra  NemTilmeld.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har nu lanceret www.nemtilmeld.dk

Hvad synes du vi kan gøre bedre på salgssiderne?

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 21:16
Genialt koncept. Troværdighed i form af referencer: hvem bruger det? Skaf nogen gratis hvis i mangler. Få statements. Evt. En trustpilot integration. Men kanon godt tænkt. Held og lykke.
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:36

Hej Thomas

Umiddelbart virker websitet pænt, simpelt og overskueligt, og det er jo altid et plus.

Dog tog det mig lidt tid og en den klik at finde ud af, hvilket produkt I tilbyder. Og det skal gerne være tydeligt fra første øjekast.

Teksten "Gør det nemt til tilmelde sig dit arrangement og spar tid!" er ikke helt skarp nok. Jeg tænker noget a la "Spar tid med tilmelding via NemTilmeld!" Den er jeg godt nok heller ikke helt vild med, men jeg kan ikke lige komme på noget bedre Smile Men jeg synes i hvert fald, den skal gøres kortere og mere lige i øjet.

Teksten, som forklarer, hvad NemTilmeld er, synes jeg heller ikke sælger det godt nok. Et godt råd er at tale direkte til læseren.

I skriver "Dermed slipper vores kunder for det tidskrævende, manuelle arbejde i forbindelse med tilmelding og registrering." Man må antage, at læseren er en, der søger et tilmeldingsprogram (eller hvad man kan kalde det). Derfor ville jeg skrive "Dermed slipper du for det tidskrævende, manuelle arbejde i forbindelse med tilmelding og registrering."

I skriver også "Vi sørger for, at deltagerne nemt og sikkert kan gå ind på vores hjemmeside NemTilmeld.dk og klare tilmelding og betaling...". Jeg synes ikke helt, det forklarer, hvordan systemet fungerer.

Lad os sige, at jeg driver en virksomhed, som afholder en masse arrangementer, og jeg skal have gjort tilmeldingsprocessen nemmere. Hvad sker der så, når jeg vælger NemTilmeld? Får jeg implementeret en tilmeldingsformular på mit eget website, hvor alle informationer ryger over i en database hos NemTilmeld? Eller får jeg et link til en tilmeldingsside, som ligger et sted på NemTilmeld.dk? Det er der, jeg bliver forvirret over det præcise produkt.

Selve pointen med NemTilmeld er jeg vist med på efter at have læst på websitet, men det er selve implementeringen af løsningen, som jeg er usikker på. Måske det står et sted, og jeg bare ikke har læst grundigt nok. Men jeg har kigget ret grundigt, synes jeg, så jeg er nok ikke den eneste, der kan finde det.

Et par andre småting:

"Om os" og "Support" står med kursiv i menuen. Er der nogen grund til det?

Jeg er enig med Martin - referencer ville være en rigtig god ide.

Jeg savner at kunne klikke mig videre fra nyhederne. Der ser ikke ud til at være et arkiv, så man kan se ældre nyheder.

Udnyt gerne footeren lidt mere. Den virker tom, fordi alle genvejene er venstrestillet.

Når man klikker på "Prøv det nu", kommer man videre til en formular, som skal udfyldes. Man afslutter ved at klikke på "Til  Betaling". Det virker misvisende, at man klikker på "prøv" og så skal betale for det. At prøve noget er i min verden gratis. Så hvis I har mulighed for det, ville det være en rigtig god ide at lave en testudgave, så man kan prøve det af, før man køber. Ellers synes jeg, teksten skal hedde "Køb det nu" i stedet for "prøv.

Det var vist det Smile Held og lykke med sitet, jeg synes det ser rigtig lovende ud.

God weekend

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:41

titlen udnyt det bedre at google viser op til 70 tegn og den er ens på alle under sider . lav unikke titler til google på alle under sider det kan give flere klik

suport siden  op der med jeres cvr nummer

alle under sider lig i fodnoten der jeres cvr nummer og jeres adresse info der er også rimelige plads der .

betingelsen siden er lidt svær at overskue hel ens tekst størrelse lav lidt forskel h2 eller h3 og en h1 som overskriften kan jeg se det bliver rimeligt godt på siden så det er okay

det er fordele ved google at have social medier på siden det er lagt ind som et af google vurderings grundlag så husk google plus og gerne facebook og twitter også på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:03

Flot og overskueligt layout, det er lækkert at se! ...

Ideen virker rigtig god! ..

Men ja, i burde noget gøre noget ved jeres TITLEs, TAGs mm. for at komme til at ligge bedre på google!

Ejer og driver: Triito.dk - Anmeldelser af danske webshops og produkter!

Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  NemTilmeld.dk Skrevet kl. 13:16

Tak for feedback alle sammen.

SEO optimering, vi ved det godt og det er næste ting i rækken af ting der skal laves. Fokus har været på at få det færdigt - så må SEO komme bagefter, vi har styr på det, så ignorer manglerne der indtil videre.

Sisse, dine kommentarer vedr. forståelsen af konceptet er super. Det vil vi optimere på.

Menupunkterne der er i kursiv er vist i kursiv fordi de skulle være mindre vigtige. Det skal vi da vist lave om.

Footeren er noget tom, vi har skåret en del væk for at kunne blive færdige :-)

Vi fylder den snart op med links til sociale medier.

Vi har planer om at lægge en video på forsiden som skal forklare og vise NemTilmeld i praksis.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:37

Thomas Kjærgaard:
Vi har planer om at lægge en video på forsiden som skal forklare og vise NemTilmeld i praksis.

En video lyder som en rigtig god ide. Det bliver ofte mere håndgribeligt, hvis man har noget visuel at holde sig til.

I kunne evt. også overveje hjælpevideoer som supportmulighed. Det bruger vi hos e-conomic - det er tidsbesparende, tilgængeligt 24/7, og vi får ofte ros for vores videoer. Så det kunne da være en mulighed Smile

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  NemTilmeld.dk Skrevet kl. 13:39

Sisse Hansen:

Thomas Kjærgaard:

En video lyder som en rigtig god ide. Det bliver ofte mere håndgribeligt, hvis man har noget visuel at holde sig til.

I kunne evt. også overveje hjælpevideoer som supportmulighed. Det bruger vi hos e-conomic - det er tidsbesparende, tilgængeligt 24/7, og vi får ofte ros for vores videoer. Så det kunne da være en mulighed Smile

Det er på tegnebrættet :-)
Tak fordi du foreslår det. Selvhjulpe brugere er nok også glade brugere. 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:52

Hej Thomas,

Det er jo et super koncept i har fundet på og jeg synes også, at i er sluppet godt fra hjemmesiden, Nogle ting, jeg dog bemærker er:

1) Jeg synes siden er relativ lang tid om at load'e. Jeg prøvede først i går aftes, da var det helt galt .. som om den aldrig blev loadøet helt færdigt .. iexplorer logo blev ved med at spinde rundt om sig selv

2) Vedr. logo: Kunne måske trænge til en opstrammer. Bogstaverne ser lidt "uldne" ud.

3) Er allerede bemærket: Men foot'eren er lid stor i forhold til indholdet

4) Spar tid -> Større kundetilfredshed -> Nemmere opfølgning: Burde "pilene" ikke have samme farve på forside, som på undesider?

Men generelt: God, overskuelig side. Og jeg har ingen problem med at finde ud af konceptet - men jeg er vist også lidt farvet af, allerede at have prøvet det Smile

Hamrende god ide med, at tilbyde at integere NemTilmeld på kundernes side!

God vind!

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  NemTilmeld.dk Skrevet kl. 16:46

Hej Kenneth

Mange tak.

1) Jeg er enig. Vi skal have ryddet op i noget javascript - der er meget mere inkluderet end der skal bruges lige nu.

2) Enig, det er bestilt hos designeren.

3) Der er mere info i footeren nu. Mandag kommer der links til sociale sites i midten af den.

4) Tjoe - det skal vi da i hvert fald prøve igen. Jeg mener vi undlod at gøre det for at holde lidt farve orden på forsiden.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)