Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

flotte webshops

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 10:44

Hvad er dit formål med dette indlæg? Skal du til at lave en webshop eller vil du bare kigge på nogle flotte hjemmesider? Leder du efter noget bestemt?

Hvis dit formål med dette indlæg blot er at finde nogle flotte og spændende webshops, så kan jeg kun anbefale dig at kigge ind hos www.templatemonster.com. De har nogle fantastiske templates til både webshops og normalle websites. Hvis du vil se noget RIGTIGT fascinerende så gik på deres Flash templates!

/Wington

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 12:52

Lars Meyer:
Sidst jeg så en opgørelse over de 10 mest sælgende webshops i danmark, baserede 9 ud af 10 sig på standard shops, som så blot er tilpasset i mindre grad.

Hvor kan man finde sådan en opgørelse?

Kunne være man kunne finde lidt inspiration Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:17

min shop er ihvertfald anderledes da jeg syntes der var for mange der brugte standard platforme, så hyrede nogle til at kode den fra bunden :-)

www.mycoolgadget.co.uk

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37

Det sjove ved det er, at mange af jer pointerer hvor vigtigt det er, med en dygtig grafiker - og samtidig bliver der i størstedelen af tilfældene refereret til webshops der afhænger langt mere af gode fotografer.

Mange af siderne har middelmådig grafik og benytter sig enormt meget af pæne model- og situationsbilleder, som fylder hele og halve skærmbilleder. Ellers er det mere eller mindre sort på hvid skrift og en simpel gradient-bar i toppen.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:53
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:59

Hejsa.

Interessant indlæg. Jeg synes da helt klart du skal svinge forbi frk. himmelblå's webshop.
Jeg synes specielt den er fed når man kommer ind på selve produkterne :-)

Kig selv.

Dbh & god weekend fra Frandsen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 06:40

Fairtime:

Synes godt om din site. Den er så totalt simpel!

Vil dog mene vores solbrille webshop, også skiller sig en del ud...

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:32

En hurtig rundkigning på de nævnte sider efterlod mig med det indtryk, at smart/anderledes design og overskuelighed/brugervenlighed er svært at forene. Ikke sagt det er umuligt, men det er tydeligt, at mange af siderne prioriterer enten det ene eller det andet højt.

Mit bud på problemet er, at smart design ikke nødvendigvis maksimerer omsætningen (som andre også har været inde på). 

For mig er www.esprit.dk en af bedste webshops indenfor tøjverdenen. De har fede stil-billeder, super gode produktbilleder (mange på modeller), og så er den nem at navigere rundt i. Det er hovedgrundene til at min kone igen og igen vender tilbage Cool

/Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:19

Jeg sad faktisk og tænkte præcis det samme. 

Man kan have et nok så godt grafisk og programmeringsarbejde lavet, men hvis billeder er dårlige, jamen så falder det hele jo. - Omvendt kan de gode, jeg mener de virkelig gode, billeder jo løfte det middelmådige op. Lang op.! 

Men omvendt Jachobsen skal man også tænke på, at enkelhed og omsætningsresulteret også er noget som skal med i designet.

Enkelhed er ikke enkelt at lave, men det ved du jo lige så godt som jeg.

Jeg mener, at skal man bedømme hvilken webshop er bedst/flottest/pænest, så kan du lige så godt begynde at bedømme alm. kunst. 
Faktisk, så tror jeg at det er nemmere, for webshoppen skal både sælge sig selv, men også de produkter der er i den. - Og det til alle andre end både den der har lavet den, og den som laver den. 

Den store, dyre, flotte, etc. webshop der koster 250kilo er bedst når man virkelig har defineret sin målgruppe, og man som virksomhed er 100% ligeglad med andre kunder end målgruppen. (sikkert også med en fhv. snæver målgruppe)
De "middelmådige" shops som mange har kritiseret (og andre har forsvaret) er derimod mere til de virksomheder, hvor man ikke vil have at man mister potentielle kunder, fordi de ikke lige er målgruppen. 

Derudover går mine tanker også på vedligeholdelsen af siden. 
Des større og flottere shop, med de rigtige billeder, osv. - Den er også dyr at holde ved lige, da du ved nye varer igen skal have fotografen ud på adressen.

MEN! Lad os da bare se nogle flere af de flotte shops ! :) om ikke andet, så da i hvert fald for at blive dupperet :) 

Her er min yndlings så: http://carlsberg.dk/Framework/HTML/thankyou.htm klik på billedet for at blive taget videre!
Gad godt at vide hvad Carlsberg har givet for den :) 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)