Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

flotte webshops

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tror at jeg den sidste ugestid har set på over 2500 danske webshops.

Kun få har jeg fundet rigtig flotte, spændende, anderledes.

Jeg har brug for din hjælp - hvad er de flotteste internetbutikker du kender!

Kun shops, der er tusindevis af super flotte hjemmesider, men shops kniper det med.

Rasmus

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 06:19

/Shock

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:07

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 15:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for jeres svar, jeg er nu nået over 3000 besøgte webshops.

og jeg syntes virkelig det er svært at finde nogle som er lidt anderledes i opbygningen en de fleste.

Jeg tror jeg har fundet under 10 som jeg syntes var lidt ny tænkende i opbygningen.

Her er tre af dem jeg har lagt særlig mærke til.

Jeg syntes at synspynkt er en rigtig flot side, de andre er bere særlige ideres opbygning.

jeg har intet med de 3 sider at gøre, syntes at qtyme mangler lidt i designet.

Men kom med jeres kretik af den nævnte og med de butiker du er faldet over.

Rasmus

Fra Taulov, 7000 Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 115
Fra  GreenGrassValley Skrevet kl. 15:39
Hej skovkjer

3000!! det er da imponerende - og du har kun fundet en 10 stykker.... Jeg vil give dig ret i at der langt mellem snapsene.

Der er flere grunde til hvorfor der er så mange der ikke skiller sig ud fra hinanden. Punkt 1, selvfølgelig fordi der er mange der er lavet over den samme skabelon, og det derved gør det svært at skille sig markant ud. Punkt 2, så tror jeg osse at når man går med tanken om at starte en webshop op, så tænker man jo over hvordan får jeg folk til at komme i min butik, og derfor vælger man noget som folk "kender" og er trygge ved. Her mener jeg man skal være modig og lave noget der skiller sig ud (altså ikke lave for meget i kendte skabeloner) - det tror jeg vil give pote i sidste ende.

Mit bud på en shop jeg synes skiller sig ud er: www.intimo.dk - som er lidt i still med www.synspunkt.com. Måske det er den samme der har lavet den??

Lige som en fodnote, så er vores egen hjemmeside ikke super - vi arbejder på at får den opgraderet. Men det er jo heller ikke en webshop...

Thomas Brinch-Møller
www.BasicElements.dk - til hjem, event og konference

Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 16:26
Hej

Jeg synes personligt, at bonaparte.dk er et godt bud på danmarks bedste netbutik.

Havde jeg pengene, hyrede jeg Jacob Ravn Design til mit næste projekt : http://www.jacobravn.com/

Mvh.

Thomas

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 21:30
Hej thomas

Ja det tager lidt tid at se så mange butikker igennem.

og der er desværre rigtig langt mellem snapsene.

faktidk var http://www.intimo.dk/ en af de 10 sider jeg havde mærket mig.

men tak for tippet

Rasmus

Tilmeldt 17. May 05
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:53
Hej Rasmus

Er der nogen bestemt grund til, at du kun kigger på danske webshops? Personligt synes jeg ofte de er meget template-prægede (grundet et lille budget).

De udenlandske - særligt amerikanske - er for det meste en del større og har derfor også flere penge, at investere, hvilket engang imellem giver rigtig gode resultater. Fx synes jeg Barnes&Noble - taget deres størrelse i betragtning - har fundet et godt, og relativt kompromisløst, design.

Min personlige favorit er dog Patagonia. Den er bare hel genialt lavet.
Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 00:19
Hej Morten

Jeg prøver at finde nogle som gør det rigtig godt eller bare bryder normen, med et relativt almindeligt buget.

Jeg har mest set på danske shops netop fordi deres buget oftest er begrænset.

En anden grund er fordi jeg syntes, at det er nemmere at stille spørgsmål ,og finde ud af hvordan siden er skabt når den er dansk.

Men jeg har også set på rigtig mange udenlandske shops.

Jeg har lige nu rigtig mange opgaver liggende og leder efter inspiration til hvilken retning det skal laves, men samtidig skal jeg finde en som er rigtig dygtig til at designe og lave webshops.

Nå jeg når vel nok et par tusinde mere i pinsen. Det er helt utroligt så mange webshops der findes.

Rasmus

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 00:26
Hej Skovkjer

Er fuldkommen enige i at det kan være svært at finde danske shops som også er lækre eller anderledes.

Men du kan jo hvis du finder et udenlandsk præsentere det for et par danske webdesignere.

synspunkt.com er den pænneste danske butik jeg har set. Så tak for det

Anne Fogel - smykker med mod
Side 1 ud af 3 (30 indlæg)