Hej Da var en hjemmeside hvor man kunne se ens Affiliate indtjening, hvad hed den hjemmeside/virksomhed som er ret ny?.. Altså via callback kunne man se sin indtjening fra alle sin Affiliate netværk?.. |
Livecounter.dk?
Hej Da var en hjemmeside hvor man kunne se ens Affiliate indtjening, hvad hed den hjemmeside/virksomhed som er ret ny?.. Altså via callback kunne man se sin indtjening fra alle sin Affiliate netværk?.. |
Jeg tror du mener Casper Schneidereit fra IOOS internet. Jeg er ret sikker på han har sådan en dims, men han valgte så lige for nogle dage siden ikke at være medlem hos Amino længere.
|
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Hej Arlo. Hvis du taler om at se din daglige/ugentlige/månedtlige omsætning et sted, hvor man tracker fra de forskellige netværks. Så kunne det være os: Media Script God dag! Dennis |
Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com
Mange tak, det var præcis det jeg ledte efter... |
Hej Arlo. Det var da min glæde at kunne hjælpe dig. Have en forsat god dag. |
Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com