Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget troværdighed giver et CVR nummer?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, 

Nu har jeg haft mit firma i et par måneder, og har ikke kunne lægge tanken på hylden omkring det famøse CVR nummer. Skal jeg få det? Betyder det noget? Kan det betale sig? 

Selvom jeg har gang i salget, så kan jeg alligevel ikke lade vær med at tænke på om det vil stige hvis jeg fik mig et CVR nummer, så derfor søger jeg nu viden og en løsning iblandt Jer med udgangspunkt i mit firma:

www.HurtigBriller.dk

- Hvor meget betyder det for dig om en webshop har et CVR nummer, eller ej?

- Ville du lade vær med at købe i en webshop uden CVR nummer? Har shoppens design en indflydelse på din beslutning?

- Kan gode anmeldelser på TrustPilot "hamle op" med troværdigheden af et CVR nummer?

Fortæl gerne hvad du syntes omkring den troværdighed det giver dig som kunde, et CVR nummer bidrager med. :-)

Med venlig hilsen,

Alexander Thorsen

Ejer af HurtigBriller.dk

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 01:33

Jeg ville ikke købe hos en virksomhed som ikke oplyser cvr nummer.

Man kan godt have salg hvis man ikke har cvr nummer men dem dom kikker efter det vil nok også vælge dig fra.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke hvor mange der privat går på en hjemmeside for at købe solbriller o.l. ser efter CVR nummer - de har ingen moms at trække fra og jeg ved ikke om CVR giver så meget mere troværdighed - SKADE gør det i alle fald ikke, og opbygger man en hjemmeside som den viste, ville jeg tro man satsede på omsætning over 50.000 kr på 12 løbende måneder, og så skal man jo i alle fald ha CVR.

Jeg forestiller mig, at du tænker at CVR er mere administrativt bøvl (er vel lidt sandt, men personen skal jo også føre regnskab) - og derfor vil veje op mod evt. mersalg.

Ingen kan sige det sikkert  

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 01:49

Hvis jeg tager udgangspunkt i din side, ville jeg ikke tøve et split sekund.

Jeg synes at en oplyst adresse og telefon nummer er rigeligt info, og det skaber den tryghed jeg som forbruger har behov for ved siden.

Men det vil helt sikkert kun skabe mere troværdighed såfremt det var tilgængeligt.

Dog i mine øjne ikke en nødvendighed her :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander Thorsen:
Hvor meget betyder det for dig om en webshop har et CVR nummer, eller ej?

Det vil have en betydning om du har CVR-nr. eller ej - specielt når diverse forbrugersites, forbrugerombudsmanden, forbrugerprogrammer mv. alle som en siger til forbrugerne "husk at tjekke om webshoppen har cvr-nr.".

/Henrik

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 08:09

For mit vedkommende er den største tryghedsfaktor designet. Hvis webshoppen har et pænt og overskueligt design med professionelle billeder, så er jeg mere tryg ved at købe dér.

CVR-nummer er naturligvis også en tryghedsfaktor, men hvis blot der er en gyldig adresse og et gyldigt telefonnummer på siden, så er det - for mig - nok. Jeg vægter også Trustpilot over CVR, da det er "rigtige mennesker", der har tilkendegivet deres mening :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Skrevet kl. 08:14

M.P:

Hvis jeg tager udgangspunkt i din side, ville jeg ikke tøve et split sekund.

Jeg synes at en oplyst adresse og telefon nummer er rigeligt info, og det skaber den tryghed jeg som forbruger har behov for ved siden.

Men det vil helt sikkert kun skabe mere troværdighed såfremt det var tilgængeligt.

Dog i mine øjne ikke en nødvendighed her :-)

Mange tak for de rosende ord. ;-)

Det har også været et klart fokus punkt for mig når jeg har designet webshoppen, at den skal fremstå troværdig, hvilket den i den grad også er. Det har også resulteret i at jeg har valgt at oprette shoppen på TrustPilot, så eventuelle skeptiske kunder kan se hvad mine kunder har sagt om virksomheden. :-)

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Skrevet kl. 08:19

Mht. TrustPilot deler vi samme holdning, for jeg syntes også at det er at foretrække at læse andre kunders oplevelse med webshoppen, frem for et CVR nummer. Selvom dette dog kan slås op og informere om virksomheden. ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 08:34

Der er vel nok nogle folk, som ser mere troværdighed i en webshop, hvis CVR-nummeret er oplyst - jeg er dog ligeglad, bare jeg selv synes den ser troværdig ud, så er jeg stort set ligeglad.

Og nu hvor du spørger ind til TrustPilot, så er det ikke noget jeg specifikt kigger efter, men det er helt klart en kæmpe bonus at have gode anmeldelser derfra 

Men det skader vel ikke at smide det op, så bare for en god ordens skyld kan du jo godt smide den op og se om det giver lidt ekstra eller ej :-P

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 08:39

Hvor stor en rolle et CVR nummer spiller, tror jeg er meget forskelligt fra person til person. 

Jeg er personligt ligeglad med om en webshop har eller oplyser et CVR nummer, så længe jeg kan se en troværdig adresse, samt et telefon nummer. Jeg kigger dog også på designet og priserne og ser om det virkelig er seriøst og realistisk. 

Men et CVR nummer i sig selv, tror jeg næppe skrammer kunderne væk. 

Ha en fortsat god dag, og held og lykke med salget! 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)