"Hvem pokker siger kaffen smager bedre end andre produkter? Zinzino lader jo ikke deres maksiner eller kaffe teste... man skal altså tage deres ord for gode varer".
- Jeg sier kaffen smaker bedre end andre produkter. Du trenger ikke ta deres ord for det, men mitt ord. Men som du vet, smaken er som baken/røven/arsle...nemlig delt. Noen liker druer, noen liker rosiner...åkke som så er de kvinner begge to:p
hva har http://www.kaffedeli.dk/kaffe-cafe-coffee-espresso-cappuccino-cafelatte/semiautomatisk-espresso-maskine.htm med mitt eksempel å gjøre???? Jeg sammenlignet med Nespresso sin kapsel maskin. Jeg har solbriller kjøpt på Shell for 59,- men jeg har også 2 par solbriller med merke D&G...skal jeg da hyle ut at D&G er altfor dyre? Nei det driter jeg i, fordi jeg liker designen og kvaliteten D&G kan gi meg. Kanskje vi alle skulle lage opptøyer utenfor butikkene til Adidas fordi man får kjøpt skoene mye billigere på E-bay... |
Norsk fjeldtåge. Effektiv måde at kvæle debatten på men ligeså useriøst som resten af Zinzino´s fatamorgama show. Trist at menneskeligheden indeholder disse elementer af snyltere. Go Home Mr. Sæle!