|
Hej En PH kogle giver lys over spisebordet, det gør en rislampe også. Der er de samme dårlige programmer på mit B&O fjernsyn som andre billigere fjernsyn, - siden hvornår er det blevet suspekt at sælge ting der er dyrere end de behøver at være for at løse en given opgave? Jeg giver 40 kr. for ½ kilo Gevalia som kaffe & Co nok ikke engang ville gide lugte til, men jeg drikker det. Jeg ville ikke købe en ZinZino maskine fordi de der pods ligner trusseindlæg, men det lyder da nemt at få sin kaffe på den måde. Jørgen sælger ITudstyr til sine venner for kostprisen, og jeg betaler fuld pris. Så betaler jeg sgu da også mere end nødvendigt hos Jørgen, eller hur? Forarges den som forarges vil, men come on.......... Det problem MLM har, er et kommunikationsproblem, både internt og eksternt. Det kan man kaste sig over hvis man gider, ligesom ulovligheder m.m. skal anmeldes til Politiet så vi undgår unfair konkurrence. Men at nogen kan sælge noget dyrere end andre, - det troede jeg var en opgave for forbrugerorganisationerne - og ikke de forretningsdrivende. /Michael |
Hvor og hvornår foregår det intromøde til Zinzino ? Kunne da være meget spændende :-)
Bliv gratis medlem