- forstår ikke i bliver ved... Zinzino skal komme med nogle tal. Ellers er de kyllinger ( og de skal steges)
mp
Lige et snip fra artikelen
"Der reklameres også med, at Zinzino i 2007 havde 89 procent vækst. Ekstra Bladet er i besiddelse af selskabets regnskaber, og her fremgår det, at den danske Zinzino-gren kører med underskud, og hos det svenske moderselskab Seven NoxAB er det i millionklassen. "
- Er det fakta Anders eller har du andre regnskaber?
Nøj tænk om zinzino gik på røven - så kan man jo ikke købe deres kaffepods mere - nøj det er der nok mange det ville syntes var kedeligt :-D
men fair nok det kan man jo ikke vurdere på deres underskud - det koster jo at starte op - jeg mener nummerplader hvor der står Zinzino kan være meget dyre (ja det er nok bare jante loven) og Bo hamburger koster nok også en del - måske ikke så meget mere. Men det er jo også mest markedsføring overfor "sælgere" og ikke forbrugerne.
Jeg tror ikke du har fattet at det er ikke Ekstrabladets afsløringer der er problemet men at de fremstiller Zinzino højst utroværdig de rejser en række spørgsmål i forholde til metoder, pyramide, lokke, og ikke mindst om de betingelser produktet sælges under.
Nåå, så læs mit først indlæg, for det har du fået svar på! Spørger lige igen igen! Hvad er det, at Ekstrabladet har afsløret? Hvis ikke de konkret har afsløret noget, tager eventuelle spørgsmål afsæt i sensationsjournalistik!
Og jeg er enig med dig i, at problemet er, at Ekstrabladet fremstille Zinzino højst utroværdig!
- forstår ikke i bliver ved... Zinzino skal komme med nogle tal. Ellers er de kyllinger ( og de skal steges)
mp
Lige et snip fra artikelen
"Der reklameres også med, at Zinzino i 2007 havde 89 procent vækst. Ekstra Bladet er i besiddelse af selskabets regnskaber, og her fremgår det, at den danske Zinzino-gren kører med underskud, og hos det svenske moderselskab Seven NoxAB er det i millionklassen. "
- Er det fakta Anders eller har du andre regnskaber?
Nøj tænk om zinzino gik på røven - så kan man jo ikke købe deres kaffepods mere - nøj det er der nok mange det ville syntes var kedeligt :-D
men fair nok det kan man jo ikke vurdere på deres underskud - det koster jo at starte op - jeg mener nummerplader hvor der står Zinzino kan være meget dyre (ja det er nok bare jante loven) og Bo hamburger koster nok også en del - måske ikke så meget mere. Men det er jo også mest markedsføring overfor "sælgere" og ikke forbrugerne.
/Kim
Jeg har ingen tal. Ved blot at Zinzino vækster, og mange af deres team medlemmer tjener gode penge!
Jeg synes ikke I skal tage derhen - hvem ved om de sprayer lokalet med nervegas for bedre at kunne hjernevaske jer - og pludselig om et par dage sidder jeg med jer begge i røret fordi I vil have jeg skal sælge kaffemaskiner.
Jeg synes ikke I skal tage derhen - hvem ved om de sprayer lokalet med nervegas for bedre at kunne hjernevaske jer - og pludselig om et par dage sidder jeg med jer begge i røret fordi I vil have jeg skal sælge kaffemaskiner.
Er det okay, at jeg trækker mig fra debatten nu, eller er jeg så en kryster? Synes ikke længere at debatten har det rette niveau!
Ja min ven kom og smag min Zinzino maskine - den gør ikke noget. :-D
Jeg kan godt lide at du siger du har os i røret som hjernevasket for at få dig til at være sælger og ikke købe en maskine :-D
Jeg håber det er Bo Hamburger der dukker op - det vil være cool men Kira kunne jo nok også have skabt et Zinzino show der kunne distrahere alle fra fakta.
Gad godt vide hvor meget kaffe en cykelrytter skal indtage for at blive taget for doping - jeg mener han skal jo nå at sælge en del og det kan være at han nu bliver nødt til at drikke kaffen selv - for ikke at midste sit Euro Bonus Diamant niveau :-)