Nu har jeg jo ikke læst alle 21 sider med kommentarer, men er det ikke bare dig der syntes det? Jeg vil gerne sige at vi har en maskine i salonen, og kaffen dertil har tjent os mange penge i god kundeservice. Men jeg er heller ikke den store kaffekender, så det betyder ikke så meget at det kommer fra mig. Inden vi fik denne her drak jeg ikke selv kaffe. |
Hej Kim.
Du skriver, at du fortsat mangler svar! Jeg har gentagne gange spurgt dig, om du ikke kan oplyse mig, hvad Ekstrabladet har afsløret? Jeg venter stadig! Og det skal ikke være noget med, "jeg synes" eller en anden lomme filosofi!
Kom nu med noget konkret, uomtvisteligt, sort på hvidt fakta, som dokumenterer, at Zinzino er fup! I sidste ende er det vel forbrugerombudsmanden, som bestemmer det, og jeg vil sætte hele min formue på højkant, at Zinzino kører videre som om, at intet er hændt og er stadig er på markedet om 5 år!
Som jeg har sagt igen og igen! Skruen uden ende for du er låst fast i, at Zinzino SKAL være fusk, fordi Ekstrabladet skriver det!
Hilsen
Anders
Bliv gratis medlem