ihvertfald næsten kira eggers er også blevet kontaktet, men tro mere det er en uskyldig handling end kendis jagt......kan velkaldes en lærestreg indenfor MLM.
Jeg synes at Kira's udtalelse er totalt cool. Hun vil ikke sælge espressomaskiner og kvalitetskaffe fordi det går ud over familie og venner, men vil gerne ligge og onanere foran kameraet. Sejt ;-))
Det handler om at sælge aviser, om man er journalist vil ens historie vel for det meste være præget af ens eget synspunkt, og i EB's tilfælde er det vist oftest det synspunkt der sælger mest.
De er vel egentlig ikke kendt for at være en nyhedsavis.
Jeg synes at Kira's udtalelse er totalt cool. Hun vil ikke sælge espressomaskiner og kvalitetskaffe fordi det går ud over familie og venner, men vil gerne ligge og onanere foran kameraet. Sejt ;-))
Det handler om at sælge aviser, om man er journalist vil ens historie vel for det meste være præget af ens eget synspunkt, og i EB's tilfælde er det vist oftest det synspunkt der sælger mest.
De er vel egentlig ikke kendt for at være en nyhedsavis.
Jo jo men der kan man jo i det mindste se hvad man betaler for :-D
Gad vide om kun anbefaler sig selv til sin familie og venner - for så vil hun da være perfekt for Zinzion pyramiden - de er jo også en slags kælen for de dummeste instinkter.
7 indlæg mere fra mig og du er slået på Top Karma listen!!!
Ahhh, hvad skal jeg finde på? Kan vel altid poste noget om et nyt produkt udviklet af Nasa, som er blevet testet på jagerpiloter og som kan udføre mirakler! Gå med nu og tjen styrtende :-)