Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 18 ud af 31 (310 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Petersen:

Måske skal man lave Networkerens ABC, så alle kan få den rigtige start og ikke lave samme fodfejl som jeg gjorde.

Er det ik af ens fejl, at man lære? Man lære intet af medgang, det er først når fejlene laves, at man får øjnene op, og tager tingene til efterretning... Totalt Of Topic, men det er jo sandt...

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:58 | Låst

Hej Jesper.

Vi kan godt blive enige om, at jeg ikke har fortiet noget, så hvad er problemet. Jeg har heller ikke sagt, at jeg er mlm ekspert!

Som du er bekendt med, så har mange spørgsmål til Zinzino været omkring pris, garanti, returret etc. Derfor har det relevans, at jeg ikke arbejder for selskabet. Jeg siger åbenlyst, at jeg kender Peter, hvilket i dine øjne gør mit utroværdig, fordi jeg har skrevet, at jeg ikke arbejder med Zinzino. Mit argument er, at jeg derfor er den eneste, som kan komme med en vurdering af manden.

Jeg forstår ikke helt, når du skriver, at jeg kunne have fortalt, hvordan tingene i virkeligheden hang sammen! Tænker du her på, at jeg kender Peter? Har jo netop fortalt, hvordan tingene hænger sammen, så hvad efterlyser du? At Peter ikke deltager her, kan der være mange årsager til. Kan ikke forestille mig, at Zinzino sætter sig tilbage, så de er nok en smule taktiske!

Omkring det er få nye forhandlere! Går Network Marketing ikke ud på at få nye forhandlere? Hvordan havde du forestille dig, at man skulle bygge forretningen, hvis ikke man fik nye forhandlere? At Ekstrabladet kritiserer Zinzino for at skaffe nye forhandlere, er da ekstremt grundløst!

Som sagt! Skruen uden ende!

Hilsen

Anders

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 23:02 | Låst

Hej Jesper.

Hvis vi skal tilbage til emnet, kan du så ikke fortælle mig, hvad Ekstrabladet har afsløret?

Hilsen

Anders

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:06 | Låst

Jesper G:

Anders,

Du formår ikke at svare på de ting jeg har spurgt om og du forholder dig ikke til den kritik jeg kommer med. For at slå en ting fast med det samme, så er det eneste personlige jeg har skrevet i det indlæg du svarer på sidste afsnit.

Du bliver ikke kritiseret for at kende Peter, du bliver kritiseret for dine fordrejninger og fortielser. Dine skriverier i disse tre indlæg (åbner i nyt) "Først vil jeg lige sige, at jeg ikke arbejder med Zinzino i hverdagen", "jeg arbejder ikke med firmaet", "arbejder som tidligere sagt ikke med Zinzino" er en tilkendegivelse af, at du ikke repræsenterer Zinzino, men er en uvildig "MLM ekspert". Det viser sig så, at du kender Peter Sørensen personligt - en information der er relevant for læserens bedømmelse af alle dine indlæg og især fordi du aktivt giver udtrykker det modsatte.

Hvad der faktisk er værre er, at du kva dit kendskab kunne have fortalt os hvordan tingene 'i virkeligheden' hænger sammen eller fået Peter til at gøre det selv. Du behøver ikke gætte, men vælger i stedet at skrive at "intet er bevist" og du har konkluderet at beskyldningerne er grundløse

Tilbage står den larmende tavshed og jeg synes som sådan det er fejt (af dem) at du skal forsvare Zinzino, men det har du selv valgt.

Du spørger så "Hånden på hjertet!" ... Ja, jeg tror du forsøger, men jeg synes branchen, produkterne og metoderne giver en række problemer i den retning. Troværdigheden er også et spørgsmål om at man var lidt mere en 'ærlig' svindler. Konceptet skal kunne klare Ekstrabladet kigger over skuldren. Zinzino siger det handler om kaffe, Ekstrabladet det handler om "en pyramide lignende struktur hvor det gælder om at hverve nye forhandlere". Sålænge man laver det første har man intet at skjule.

// Jesper

Hej Jesper hvis jeg havde 10000 point at give her på Amino havde du fået dem allesammen (ikke at det betyder noget) for din fremstilling af sagens kerne nemlig at MLM er utroværdigt og efter min opfattelse gælder det både de personer der sidder i toppen (kan endda acceptere at fodfolket lokkes) og deres produkter jf. mit tidligere indlæg i denne debat.

Kim

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 23:07 | Låst

Anders Petersen:

Hej Jesper.

Hvis vi skal tilbage til emnet, kan du så ikke fortælle mig, hvad Ekstrabladet har afsløret?

Hilsen

Anders

Hej Anders skal vi tage dig som repræsentant for MLM og/eller Zinzino?

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 23:12 | Låst

Hej Kim.

Så kom vi endelig ind til kernen i denne debat!

Hilsen

Anders

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 23:13 | Låst

Hej Kim.

Nej! Jeg søger blot efter info, som kan fortælle mig, hvad Ekstrabladet har afsløret!

Hilsen.

Anders

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 23:19 | Låst

Kim L:

Svarede godt nok "nej", men jeg er vel egentlig repræsentant for mlm! Hvis man kan være det. Mener i hvert fald at mlm er genialt og en fantastisk mulighed for mange mennesker. Hvis altså det udføres prof og med det rigtige produkt.

Hilsen

Anders

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 23:20 | Låst

Anders Petersen:

Kim L:

Svarede godt nok "nej", men jeg er vel egentlig repræsentant for mlm! Hvis man kan være det. Mener i hvert fald at mlm er genialt og en fantastisk mulighed for mange mennesker. Hvis altså det udføres prof og med det rigtige produkt.

Hilsen

Anders

Hvad sælger du selv når det nu ikke er zinzino?

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 23:23 | Låst

Hej Kim.

Som jeg skrev i mit tidligere indlæg, så er det dårlig stil at reklamere for sit produkt i en Zinzino tråd!

Hilsen

Anders

Side 18 ud af 31 (310 indlæg)