Tak for din mail. Det hjalp mig en del :)
|
Jeg kan heller ikke finde den danske side?
Tak for din mail. Det hjalp mig en del :)
|
Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!
Jeg kan heller ikke finde den danske side? |
www.easy-extensions.dk Gratis fragt på ALLE ordre!
Hej |
Jeg kan sagtens se flagene oppe i toppen af siden, men du bør lavet det sådan, at når man går ind på DK siden, er den automatisk på dansk og ikke sådan, at man skal vælge dansk. Derudover tror jeg heller ikke det er så godt, at du skriver, at i først går live om 1 dag. Folk vil lige se, at auktionerne er live og der faktisk er folk, der byder før de opretter sig. Lige nu står "Mathiasw" til at vinde alle auktionerne. Efter der har været så meget negativt omkring disse auktionssider, bør du gøre MEGET ud af, at fortælle, at der ikke er automatiske bud og andet for at man ikke tror i snyder. Er det fx også altid de samme personer, der vinder de dyrere ting kan det også være et tegn på snyd. Man kan jo hurtig regne ud, hvor mange bud du mindst skal have på en vare før du ikke taber på det. Hvis man over en periode på 1 mdr, kan se, at langt de fleste vare bliver solgt langt under jeres nulpunkt og det er de samme 3-5 personer, der vinder, vil man igen tro der er snyd med i det. Den hvide tekst oppe under "allerede medlem" kan næsten ikke læses. Du bør også vise på forsiden, hvad budpakkerne koster. Mvh |
Hej JustBid24. Når du bruger 12.000 kroner om måneden på AdWords, så har du brug for fakta, ikke fornemmelser, når du skal afgøre, hvor mange kunder det giver. Se at få sat AdWords konverteringssporing op og bed a-better-traffic hjælpe dig med at koble din AdWords konto sammen med din Analytics konto. Så kan du helt præcist se, hvor meget du betaler for hver konvertering (nye kunde) fordelt på de forskellige søgeord. Dermed kan du (eller a-better-traffic) lukke de dårlige, og give mere gas til de søgeord, der har en attraktiv pris pr. konvertering. Konverteringssporing og optimering på baggrund af data er kernen i overskudsgivende AdWords annoncering. |
I stedet for at bruge så mange penge på googleads vil det være bedre at få hjemmesiden søgemaskineoptimeret. Det der er lavet, er ikke lavet ret godt. |
Jeg kan ikke helt følge dig. Hvis vi forudsætter, at a-better-traffics arbejde er af nogenlunde kvalitet (det er det normalt) og at der dermed sendes en del relevant trafik ind på siden, men samtidig ved, at der ikke kommer særlig mange kunder ud af det, så er det vel snarere konverteringsoptimering end søgemaskineoptimering, der skal bruges penge på. Pointen med at det er SEO eller AdWords, er jeg ikke tilhænger af. Succesfulde e-købmænd vælger normalt en både og løsning, da der er masser af synergi. Mvh Troels. |
Nu har jeg været inde og kikke på hjemmesiden – et forbrug på 12.000 pr. måned, i forhold til indhold på siden, er helt ude i skoven – det behøver jeg ikke de store analyseværktøjer for at se. Min pointe er, at poste nogle penge i søgemaskineoptimering. De vil meget hurtigt være tjent hjem i sparet annoncekroner. Jeg har intet sted skrevet, at der ikke skal bruges penge på AdWords. Men der er helt klart tale om et ikke hensigtsmæssigt overforbrug. |
Tak for dit indlæg :) Du mener jeg bruger for mange penge? Så i mit tilfælde er SEO bedre end AdWords? Hvilke ord vil du anbefale til AdWords? Hilsen Dali |
Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!
Det vil de jo netop ikke, eftersom trafikken der kommer ind ikke konverterer som Troels påpeger. Dog er jeg af den holdning, man bør sprede sine indfaldskilder mest muligt, så hvis en går ned har du stadig en fungerende og sund forretning igennem de andre. Af den grund bør du kigge på SEO. Med den nuværende høje mængde trafik der kommer ind på din side, bør det ikke tage lang tid at splitteste. Hvor du derimod først skal opbygge organisk trafik igennem en længere periode før du kan lave målinger. |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)