Hej allesammen, Jeg har en aftale med a-better-traffic, hvor han laver det hele for mig, og jeg har betalt for ca. 12000 kr. om måneden i 5 måneder. Men jeg synes bare ikke jeg får kunder fra markedsføringen. Er budgettet for lille? Eller er han ikke effektiv nok? Jeg er ejer af www.justbid24.com/dk som er et øreauktionssite. lækre produkter og det hele, men synes det svært at skaffe kunder. Nogle ideer til hvordan jeg kan tiltrækker flere til mig? Hvad skal jeg fokusere på af ordvalg og sætninger... Hvad ville ellers hjælper mig udover facebook og twitter som jeg også har. Overvejer SEO? Så høre jeg at det vigtigt med meta data, overskrifter og titler? Hvor jeg har links på mit site? På forhånd tak. Hilsen Dali |
Hej Dali.
Jeg er sikker på at a-better-trafic gør deres arbejde godt - De skaffer dig relevant trafik, og det bliver herefter din opgave at konvertere dem til "kunder" efter de er trådt ind i butikken.
Tag og søg lidt på emnet "Konverteringsoptimering" og overvej at splitteste din trafik :-)