som det ser ud er jeres målgruppe unge drenge/mænd, og der rammer i langt fra. mottoet i skriver til sidst passer heller ikke sammen med produktet.
en reklamefilm til den målgruppe som passer til jeres produkt skal indeholde mere aktion især hvis ''skarebordet'' kan køre 35 km/t, noget i stil med cocacola zero reklamerne ville passe
Jeg kan godt se hvad du mener, men det er svært at lave en film, når vi ikke har det vildt store udstyr. Og det at kører side by side ved siden af hinanden, med et kamera i hånden er også svært.
Synes at det er et rigtig fedt skateboard. Jeg blev glad da jeg så at det kan køre 35 km i timen. Det synes jeg at i skal vise i filmen!!! - Evt. ved at der kører en bil ved siden af, hvor man så ser farten på bilen! - Et forslag! - MEN VIS FARTEN! Folk vil gerne have fart.. Fortæl at jeres produkt kan give jer det. Hvis jeg var jeg ville jeg evt. tage kontakt til morfars.dk som sælger sådan nogle ting? - evt. også rodes.dk og diverse legetøjsbutikker!
Videoen er jo ikke professionel, men jeg synes da den er meget fin, når man tager i betragtning det er jeres første reklamevideo :-)
Jeg ved ikke om der er så meget at tilføje, som de andre i debatten ikke har nævnt, udover at I godt kunne bruge et stativ til kameraet i starten, hvor I filmer skærmen på iPhonen :)
Meget er allerede nævnt, jeg kommer til at tænke på hvor "praktisk" den er at have med i skole. Det kunne være rart at afdække at den er nem at løfte og tage med i fx. klassen?
Mine tanker kommer fra slutningen af filmen, hvor man ser han næsten kun løfter spidsen fordi den ser stor og tung ud. Hvis det er fordi den er lidt klodset, ville jeg tage det ud af filmen.
Tak for alle possitive kommentare vi har tænkt en masse og jeres emner har været vendt. vi ser bare mange minusser.
Skateboardet vejer alligevel 32 kg. så det er tungt, men du kan sagtens tage fat i det. Jeg bruger det selv på et kostgym. hvor jeg parkerer uden for klassen, for folk kan ikke tage det, da der skal bruges en remoter til den.