Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 & 16 årig laver Reklamefilm

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

som det ser ud er jeres målgruppe unge drenge/mænd, og der rammer i langt fra. mottoet i skriver til sidst passer heller ikke sammen med produktet.

en reklamefilm til den målgruppe som passer til jeres produkt skal indeholde mere aktion især hvis ''skarebordet'' kan køre 35 km/t, noget i stil med cocacola zero reklamerne ville passe

Fra Hørning
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 58
Fra  Icousin Skrevet kl. 17:34

Jeg kan godt se hvad du mener, men det er svært at lave en film, når vi ikke har det vildt store udstyr. Og det at kører side by side ved siden af hinanden, med et kamera i hånden er også svært.

Fra Hørning
Tilmeldt 21. Aug 11
Fra  Icousin Skrevet kl. 17:59

Jeg ville lige arbejde lidt med after effect :)

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 18:27

Synes at det er et rigtig fedt skateboard. Jeg blev glad da jeg så at det kan køre 35 km i timen. Det synes jeg at i skal vise i filmen!!! - Evt. ved at der kører en bil ved siden af, hvor man så ser farten på bilen! - Et forslag! - MEN VIS FARTEN! Folk vil gerne have fart.. Fortæl at jeres produkt kan give jer det. Hvis jeg var jeg ville jeg evt. tage kontakt til morfars.dk som sælger sådan nogle ting? - evt. også rodes.dk og diverse legetøjsbutikker!

Mange hilsner

Mads

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 18:40

Hvis det virkelig kan køre 35 km/t, så kan I overveje at lade skateboardet overhale en scooter. Det sætter ligesom tingene i perspektiv :)

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 18:54

Videoen er jo ikke professionel, men jeg synes da den er meget fin, når man tager i betragtning det er jeres første reklamevideo :-)

Jeg ved ikke om der er så meget at tilføje, som de andre i debatten ikke har nævnt, udover at I godt kunne bruge et stativ til kameraet i starten, hvor I filmer skærmen på iPhonen :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:25

God begynder film drenge, 100 % respekt herfra!.

Meget er allerede nævnt, jeg kommer til at tænke på hvor "praktisk" den er at have med i skole. Det kunne være rart at afdække at den er nem at løfte og tage med i fx. klassen?

Mine tanker kommer fra slutningen af filmen, hvor man ser han næsten kun løfter spidsen fordi den ser stor og tung ud. Hvis det er fordi den er lidt klodset, ville jeg tage det ud af filmen.

Men godt gået, det er sgu en god start!

Fra Hørning
Tilmeldt 21. Aug 11
Fra  Icousin Skrevet kl. 19:55

Tak for alle possitive kommentare vi har tænkt en masse og jeres emner har været vendt. vi ser bare mange minusser.

Skateboardet vejer alligevel 32 kg. så det er tungt, men du kan sagtens tage fat i det. Jeg bruger det selv på et kostgym. hvor jeg parkerer uden for klassen, for folk kan ikke tage det, da der skal bruges en remoter til den. 

Fra Hørning
Tilmeldt 21. Aug 11
Fra  Icousin Skrevet kl. 20:28

Mange tak for hjælpen Mads, vi har også haft kontakt med en masse blade :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Idéen bag filmen er sådan set fin nok - men teknisk set holder det sgu ikke, det ser alt alt for hjemmelavet ud.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)