Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 & 16 årig laver Reklamefilm

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Hørning
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 58
Fra  Icousin Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino-brugere

Jeg har startet en virksomhed med min fætter på 15, jeg er selv 16 år. 
Det hedder iCousin. Vi designer iPhone covers til større Virksomheder. For 2 måneder siden indgik vi et samarbejde med et Legetøjs firma i Århus, så nu hedder vi tilsammen Xtremetoys. Vi har købt en container hjem af EL Skateboards, som vi selv har været med til at producere. Vores reklamefilm er færdig, tjek den her
http://www.youtube.com/watch?v=nSbwH5-ABtY 

Vi syntes selv at den er blevet top fed. Men er der nogle herinde, der kunne hjælpe med noget branding, eller noget hjælpeligt kritik?

På forhånd tak
 Med venlig hilsen

Christian Frisch & Daniel Meinertz

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 89
Fra  S Skrevet kl. 15:30

Syntes hele den første del af filmen er fed. Men så slutningen, den sidste tekst Effect er den ikke lidt "noob" ikke for noget. I kunne måske godt ha' haft brugt lidt After Effects :)

//Frederik

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Fra Hørning
Tilmeldt 21. Aug 11
Fra  Icousin Skrevet kl. 15:32

Jeg har også købt motion 5 men det blev teknisk meget kompliceret.

ellers tak :)

Fra Hørning
Tilmeldt 21. Aug 11
Fra  Icousin Skrevet kl. 15:50

Det er måske muligt at tage en anderledes en så det ikke virker for uproffesionelt

Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 15:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fin film, men det er ikke så tydeligt hvad I vil sælge hvis man ikke ved det i forvejen. Hvis skateboardet hedder noget bestemt kunne I evt. nævne det i stedet for/sammen med en henvisning til hjemmesiden hvor de kan købes. Det jeg mener er, at det virker mere som om at filmen er en reklame for jeres firma end for produktet.

Mvh Marlene

Fra Hørning
Tilmeldt 21. Aug 11
Fra  Icousin Skrevet kl. 15:56

Det overvejede jeg også lige. Tusind tak :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:59

o.0! wow... 35 km/t,

Må man virkelig køre rundt på sådan en uden et knallertkort eller noget andet? ...

Fra Hørning
Tilmeldt 21. Aug 11
Fra  Icousin Skrevet kl. 17:04

Nej det må man desværre ikke, men vi har dog mødt politiet 4 gange, og de smiler bare. Vi har sågar prøvet at blive tomlet af politiet, imens de grinte :)

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 17:15

rigtig godt lavet :)

Brugen af storytelling er super og selvom nogle af de lidt mere tekniske ting godt kunne fungere bedre gør det ikke så meget her. Budskabet kommer fint igennem og i har brugt musiken rigtig godt. Men husk lige i skal have rettigheder til at bruge musiken i jeres film :).

Men godt gået! -Får selv lyst til at anskaffe mig sådan en og jeg er bare et stort legebarn :).

Mvh.

Morten Jensen

Medievideo.dk

Fra Hørning
Tilmeldt 21. Aug 11
Fra  Icousin Skrevet kl. 17:23

Jeg var også bange for at bruge musikken, hvis der var rettigheder på, meen det er der ikke på sangen fra frækkere end politiet tillader. Tak :)

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)