Jeg har startet en virksomhed med min fætter på 15, jeg er selv 16 år. Det hedder iCousin. Vi designer iPhone covers til større Virksomheder. For 2 måneder siden indgik vi et samarbejde med et Legetøjs firma i Århus, så nu hedder vi tilsammen Xtremetoys. Vi har købt en container hjem af EL Skateboards, som vi selv har været med til at producere. Vores reklamefilm er færdig, tjek den her http://www.youtube.com/watch?v=nSbwH5-ABtY
Vi syntes selv at den er blevet top fed. Men er der nogle herinde, der kunne hjælpe med noget branding, eller noget hjælpeligt kritik?
Syntes hele den første del af filmen er fed. Men så slutningen, den sidste tekst Effect er den ikke lidt "noob" ikke for noget. I kunne måske godt ha' haft brugt lidt After Effects :)
//Frederik
Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com
Fin film, men det er ikke så tydeligt hvad I vil sælge hvis man ikke ved det i forvejen. Hvis skateboardet hedder noget bestemt kunne I evt. nævne det i stedet for/sammen med en henvisning til hjemmesiden hvor de kan købes. Det jeg mener er, at det virker mere som om at filmen er en reklame for jeres firma end for produktet.
Nej det må man desværre ikke, men vi har dog mødt politiet 4 gange, og de smiler bare. Vi har sågar prøvet at blive tomlet af politiet, imens de grinte :)
Brugen af storytelling er super og selvom nogle af de lidt mere tekniske ting godt kunne fungere bedre gør det ikke så meget her. Budskabet kommer fint igennem og i har brugt musiken rigtig godt. Men husk lige i skal have rettigheder til at bruge musiken i jeres film :).
Men godt gået! -Får selv lyst til at anskaffe mig sådan en og jeg er bare et stort legebarn :).