Nej, øllene venter jeg med til i aften, og jeg synes som sådan, at mit indlæg giver ganske god mening. |
Mads:Magnusjensen:For mange øl her i påsken?
Det du skriver giver absolut ingen mening overhovedet. Du har ret i at jeg ikke vil bruge det - for det er snyd - intet andet. Jeg kan ikke kontrollere at mine MODSPILLERE ikke vil bruge det - vel?
Det giver da mening? Jeg syntes ikke der er grund til, at være så grov. Det er da iorden og sige sin mening ikke, men det gør Alexander jo også? Han har da ret i, at hvios du, og dem du spiller med syntes det er ufedt, at man kan snyde, så har i ingen grund til at bruge det? Og hvad så med du ikke kan se hvem der snyder af dine medspillere, hvem er så den bedste af jer to :)?
Magnusjensen:Casper hjælper overhovedet med til, at ødelægge spillet det er da latterligt at skrive? Hvis du er en fanatiker over, at man ikke må snyde, så lad det ligge i stedet for. Der er så mange der snyder i diverse spil, og det kan der jo nærmest ikke ændres på. Jeg har aldrig kunne klare spil selv uden, at bruge en form for snyd. Pengesnyd, flere våben snyd og sådan! Hvis det nu er Apps istedet for som Wordfeud og Draw something, så er det op til brugeren selv om han vil bruge det jo. Så kan du jo være ligeglad og tænke: ''Jaja, det kan godt være han snyder, men jeg gør det på fair deal'' hvem er så bedst af jer to?
Ak ja - man kan hurtigt komme i tanke om din reelle alder når nu du argumentere som du gør. Du har sikkert før fået af vide fra din mor, eller far - hvis dine venner hopper ud fra et bjerg, vil du så også gøre det?
At bruge et argument, som "alle gør det", gør ikke ligefrem situationen bedre, og hvordan du kan få den tanke er endnu en gåde, jeg ikke kan løse. At være den bedste, er komplet irrelevant, når man ikke vinder spillet. Hvad siger du til at spille Counter Strike, med en af de såkaldte wallhackers, eller en af de som bruger aimbot? Er det sjovt at blive skudt i hovedet, gennem muren? Får du tanken "LOL - han cheater, hvilket betyder at jeg er bedre", eller får du lysten til at sparke ham over skinnebenet?
- Jeg får helt sikkert lyst til at udøve en mild form for vold, og sparke ham over skinnebenet for at cheate, og ødelægge spillet for mig.
At lave et tool som dette er kun værre idet, det ikke er åbenlyst og ikke kan ses som eksempelvis i counter strike - med mindre man har gjort sig til ekspert i at cheate, hvilket mange rent faktisk gør.
At du ikke kan klare spil uden at snyde er det dummeste jeg har hørt. At blive god til noget kræver øvelse, og dedikation - at snyde gør dig jo ikke bedre til noget som helst - det indlære dig måske nogle ting, som du kan bruge i fremtiden - men du har opnået det via snyd og ikke andet - det er svagt.
Jeg er helt med på at det her er et lille spil, og scriptet måske er lavet for sjov, men jeg tror ikke at folk tænker over at det rent faktisk smadre spillet. Selvfølgelig er scriptet/hjemmesiden åndsvag, og det er imponerende at en ellers så respekteret amino, snyder på den måde. Ak ja.