Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Draw Something Cheat tool

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udviklet et lille Draw Something Cheat tool, men da jeg ikke kender spillet, eller en smartphone, har jeg faktisk ikke nogen ide om det fungerer i praksis. Det er lavet udefra en række andre tools, og deres funktionalitet.

Hvis i har nogle input, så kom gerne med dem :-)!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:58

Du er så vild Schneider!

Men lav det som App som den første, og lav et par hurtige tusinde på det.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:06

Jeg har ikke tiden til app udvikling lige nu - desværre :-). 

Det er mit gamle tool til det nye talkshow der er lavet lidt om. 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 11:10

Hvis jeg kunne programmere så havde jeg så meget lavet det der.. Damn fuck!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:25

Mads:
Hvis jeg kunne programmere så havde jeg så meget lavet det der.. Damn fuck!

Der er ikke så mange ben i lige det her. Tricket er nærmere at finde en god ordliste, til sådanne værktøjer :-)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 11:26

Har altid gerne ville lære og kunne lave apps haha! Har bare aldrig fundet nogle gode tutorials og sådan til at kunne øve sig :D

Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Det er fedt at du kan lave det - men jeg forstår ikke folk der bevidst ødelægger andre spil - især spil i denne kaliber. Det er et online spil, hvor jeg og mange andre spiller MOD hinanden. At snyde er lamt. Hvorfor overhovedet lave sådan et "script" - for at vise du kan? Ubrugeligt script, som hjælper med at destruere et ellers udmærket spil. Jeg håber ikke at der er flere der får samme dumme idé, til at lave scripts som hjælper en i spil, som man åbenlyst ikke selv er så god til.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 11:46

Nu er der jo heller ikke nogen, der tvinger dig til at bruge dette tool, så hvis du og dine medspillere synes, at det er ufedt, så lader I da bare Caspers tool ligge.

Men det kunne jo være, at der er nogle spillere med en anden holdning, og er det ikke fair nok at give dem lov til at bruge det? Jeg kan i hvert fald så absolut ikke se noget galt i dette tool. God arbejde Casper!

Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Alexander Langhede Andersen:

Nu er der jo heller ikke nogen, der tvinger dig til at bruge dette tool, så hvis du og dine medspillere synes, at det er ufedt, så lader I da bare Caspers tool ligge.

For mange øl her i påsken?

Det du skriver giver absolut ingen mening overhovedet. Du har ret i at jeg ikke vil bruge det - for det er snyd - intet andet. Jeg kan ikke kontrollere at mine MODSPILLERE ikke vil bruge det - vel?

Alexander Langhede Andersen:
Men det kunne jo være, at der er nogle spillere med en anden holdning, og er det ikke fair nok at give dem lov til at bruge det? Jeg kan i hvert fald så absolut ikke se noget galt i dette tool. God arbejde Casper!

Spillere med en anden holdning, er spillere uden tilstrækkelig viden, færdigheder og kompetencer til at spille spillet fair and square - og vinde. At lave tools som disse er destruerende, og at man kan støtte det er mig uforståeligt - men det er nemt at spotte de som kan lide at snyde.

Absolut latterligt at lave et tool som dette, og tilmed købe et domæne, som inden længe formentlig ligger nummer 1 på Google for præcis det søgeterm, de fleste vil skrive. Awesome job Casper - du hjælper til med ødelægge spillet :)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 11:57

Magnusjensen:

For mange øl her i påsken?

Det du skriver giver absolut ingen mening overhovedet. Du har ret i at jeg ikke vil bruge det - for det er snyd - intet andet. Jeg kan ikke kontrollere at mine MODSPILLERE ikke vil bruge det - vel?

Det giver da mening? Jeg syntes ikke der er grund til, at være så grov. Det er da iorden og sige sin mening ikke, men det gør Alexander jo også? Han har da ret i, at hvios du, og dem du spiller med syntes det er ufedt, at man kan snyde, så har i ingen grund til at bruge det? Og hvad så med du ikke kan se hvem der snyder af dine medspillere, hvem er så den bedste af jer to :)?

Magnusjensen:
Absolut latterligt at lave et tool som dette, og tilmed købe et domæne, som inden længe formentlig ligger nummer 1 på Google for præcis det søgeterm, de fleste vil skrive. Awesome job Casper - du hjælper til med ødelægge spillet :)

Casper hjælper overhovedet med til, at ødelægge spillet det er da latterligt at skrive? Hvis du er en fanatiker over, at man ikke må snyde, så lad det ligge i stedet for. Der er så mange der snyder i diverse spil, og det kan der jo nærmest ikke ændres på. Jeg har aldrig kunne klare spil selv uden, at bruge en form for snyd. Pengesnyd, flere våben snyd og sådan! Hvis det nu er Apps istedet for som Wordfeud og Draw something, så er det op til brugeren selv om han vil bruge det jo. Så kan du jo være ligeglad og tænke: ''Jaja, det kan godt være han snyder, men jeg gør det på fair deal'' hvem er så bedst af jer to?

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)