For mange øl her i påsken?
Det du skriver giver absolut ingen mening overhovedet. Du har ret i at jeg ikke vil bruge det - for det er snyd - intet andet. Jeg kan ikke kontrollere at mine MODSPILLERE ikke vil bruge det - vel?
Det giver da mening? Jeg syntes ikke der er grund til, at være så grov. Det er da iorden og sige sin mening ikke, men det gør Alexander jo også? Han har da ret i, at hvios du, og dem du spiller med syntes det er ufedt, at man kan snyde, så har i ingen grund til at bruge det? Og hvad så med du ikke kan se hvem der snyder af dine medspillere, hvem er så den bedste af jer to :)?
Absolut latterligt at lave et tool som dette, og tilmed købe et domæne, som inden længe formentlig ligger nummer 1 på Google for præcis det søgeterm, de fleste vil skrive. Awesome job Casper - du hjælper til med ødelægge spillet :)
Casper hjælper overhovedet med til, at ødelægge spillet det er da latterligt at skrive? Hvis du er en fanatiker over, at man ikke må snyde, så lad det ligge i stedet for. Der er så mange der snyder i diverse spil, og det kan der jo nærmest ikke ændres på. Jeg har aldrig kunne klare spil selv uden, at bruge en form for snyd. Pengesnyd, flere våben snyd og sådan! Hvis det nu er Apps istedet for som Wordfeud og Draw something, så er det op til brugeren selv om han vil bruge det jo. Så kan du jo være ligeglad og tænke: ''Jaja, det kan godt være han snyder, men jeg gør det på fair deal'' hvem er så bedst af jer to?