Nu gider jeg ik forholde mig til de hetz indlæg mm, som er her i tråden, men grunden til at folk er modstander af Dubli er ganske simpelt.
Forestil dig at firmaet bag Titanic skal sælge aktier i Titanic. Skibet som ik kan synke. De sælger alle aktier, og på jomfrurejsen synker verdens største skib med en hastighed, som ingen lignende skibe har overgået siden.
Firmaet bag får bjerget Titanic, og går derefter ud igen og vil sælge aktier i skibet "som ikke kan synke". Hvor mange vil købe sådan en aktie anden gang med samme salgstale?
Med andre ord, Dubli fuckede alle dem op, som spildte tid på deres første koncept, og så kan du vel ik forvente, at folk bare elsker dem, fordi de skifter en smule retning... Det kræver en PR kampagne, som Dubli aldrig har igang sat. Så haten mod Dubli går på deres første vision om at overgå Ebay på alle punkter, men det blev bare en gigantisk fiasko, og det var selvforskyldt...
Jeg bruger i øjeblikket selv DubLi.com til at købe Coca Cola fra England, simpelthen fordi det er billigere end at jeg skal lette røven og fise ned i supermarkedet. (Vel og mærke uden at medregne den Cashback jeg får oveni, som VIP medlem)
Med fragt (Leveret lige til døren af en flink gut fra GLS) koster det mig omkring 8,80 kr. pr. dåse.
Ja, det er billigere i Tyskland, men jeg er ung, har ikke kørekort, eller mulighed for at tage derned selv.
8,80 kr pr dåse. Altså det som svare til samme pris, som 1,5 liter koster på tilbud i DK... What a deal