Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 hjemmesider sælges! billigt

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du er godt klar over det er kun 1200 kr ikke :)? det er ikke 12.000 jeg skal bare være sikker på at du ikke har læst et nul ekstra :) 

Thomas 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 21:15
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hvis man ikke er interesseret burde man holde sig væk. Det der umodne stads burde man have vænnet sig af med i børnehaven Smile

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 21:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Elias Sørensen:

Hvis man ikke er interesseret burde man holde sig væk. Det der umodne stads burde man have vænnet sig af med i børnehaven Smile

ja hvorfor skriver du?

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 21:24
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

hvis ikke man vil høre andres mening skal man sætte det direkte tilsalg, og ikke i et åbent forum.

Sjovt folk ikke tænker over hvad en side reelt er værd når de prissætter og at alle tilsyneladende ligeglade.

men pøj pøj med dine projekter ps sæt dem da til 5000, de er bestemt det værd, det tager tid at sætte wordpres op så flot som dine sider

over and out :)

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 21:24

Fordi han måske synes ikke du kommer med noget relevant til tråden :)

Hvis du nu er utilfreds og mener min pris er for høj, skulle du have smidt mig en pm i stedet.

Nu er tråden ødelagt.

Tak.  

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 8 person

Thomas Clausen:
At du har haft nogle startudgifter til en side hvor projektet er slået fejl og udgangspunktet er helt forkert skal vel ikke belønnes?

Udgangspunktet er helt forkert? .... det er da ikke noget du skal afgøre?

Thomas Clausen:
At du ikke har formået at skrive indhold selv og derfor har betalt dig fra det, samt ikke opnået succes, giver da ikke siden den værdi!

Hvad rager det dig, om han har skrevet sit indhold selv? .. og hans formåen? .. der er indhold på ikke, om det er skrevet af ham eller en anden er de totalt ligegyldigt.

Thomas Clausen:
hvad forhindrer mig i at downloade et gratis wordpress theme og skrive den samme ordlyd i 5-6 menuer, næsten maget til dit? det er ikke svært og har derfor ikke den værdi du tilskriver det.

Intet..kom i gang og knyt!

Thomas Clausen:
du er fejlet med noget bras i mine øjne og det er ikke mere end en flad 100 værd.

Hvad kommer din dumsmarte bemærkninger denne tråd ved? ... bras? .. du er jo helt væk!

Thomas Clausen:
hvorfor tror folk altid deres side er guld værd? hvis virksomheden ikke laver omsætning er den da ikke noget værd andet end de materielle ting som man kan videresælge. I dit tilfælde er det et domæne og et webhotel, og desværre for dig tekst og banner du har betalt dig til som andre kan lave gratis med et snuptag.

Aha med en snuptag? og det kan alle....  okay... jeg kan forstå, at du så er meget imponeret over din egen side? .... :) .. det er lidt sødt....  den kunne ellers godt trække en del kommentarer... men hjemmegjort er velgjort eller hvordan er det med det?

Thomas Clausen:
hvis du får 1200 og 2400 kr for den syntes jeg andre er blevet snydt og det syntes jeg ikke jeg kan sidde overhørigt for mine med aminoer!

Dejligt at se du føler et kæmpe ansvar for alle dine Aminobrødre.... jeg er slet ikke sikker på at de har brug for din hjælp...  

Hvis det bedste du kan komme op med i andens salgstråd, er den gang bræk, så burde du klappe hesten og lade folk selv vurdere om tilbuddet er noget for dem... magen til klaphat skal man lede længe efter!

Og kør på med enkeltstjernerne :) ... jeg er her ikke for at gejle kunder... so feel free!

Og ellers god aften.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Clausen:
hvorfor tror folk altid deres side er guld værd? hvis virksomheden ikke laver omsætning er den da ikke noget værd andet end de materielle ting som man kan videresælge. I dit tilfælde er det et domæne og et webhotel, og desværre for dig tekst og banner du har betalt dig til som andre kan lave gratis med et snuptag.

Tid er penge, og dermed skulle jeg mene at hans tekst er mere værd end 100 kroner!

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Clausen:

hvis ikke man vil høre andres mening skal man sætte det direkte tilsalg, og ikke i et åbent forum.

@Thomas Clausen.

Der er blevet klaget over din opførsel her på Amino, så det er en god idé, hvis du lige tager det stille og roligt.

Og til andre som ikke er interesseret i at købe hjemmesiderne, eller priserne: Find på noget andet at give jer til, i stedet for at skabe dårlig stemning, det er uacceptabelt.

Respekter venligst trådstarteren og hans tilbud.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 12:06
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er kommet til at sige min mening for direkte og det er at gå over stregen og det vil jeg gerne undskylde for.

Så hermed, undskyld til trådstarter, det må være fair :)

vh Thomas Clausen

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 12:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Man skal ikke kaste med bowlingkugler, når man selv er en kegle..

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)