At du har haft nogle startudgifter til en side hvor projektet er slået fejl og udgangspunktet er helt forkert skal vel ikke belønnes?
Udgangspunktet er helt forkert? .... det er da ikke noget du skal afgøre?
Thomas Clausen:
At du ikke har formået at skrive indhold selv og derfor har betalt dig fra det, samt ikke opnået succes, giver da ikke siden den værdi!
Hvad rager det dig, om han har skrevet sit indhold selv? .. og hans formåen? .. der er indhold på ikke, om det er skrevet af ham eller en anden er de totalt ligegyldigt.
Thomas Clausen:
hvad forhindrer mig i at downloade et gratis wordpress theme og skrive den samme ordlyd i 5-6 menuer, næsten maget til dit? det er ikke svært og har derfor ikke den værdi du tilskriver det.
Intet..kom i gang og knyt!
Thomas Clausen:
du er fejlet med noget bras i mine øjne og det er ikke mere end en flad 100 værd.
Hvad kommer din dumsmarte bemærkninger denne tråd ved? ... bras? .. du er jo helt væk!
Thomas Clausen:
hvorfor tror folk altid deres side er guld værd? hvis virksomheden ikke laver omsætning er den da ikke noget værd andet end de materielle ting som man kan videresælge. I dit tilfælde er det et domæne og et webhotel, og desværre for dig tekst og banner du har betalt dig til som andre kan lave gratis med et snuptag.
Aha med en snuptag? og det kan alle.... okay... jeg kan forstå, at du så er meget imponeret over din egen side? .... :) .. det er lidt sødt.... den kunne ellers godt trække en del kommentarer... men hjemmegjort er velgjort eller hvordan er det med det?
Thomas Clausen:
hvis du får 1200 og 2400 kr for den syntes jeg andre er blevet snydt og det syntes jeg ikke jeg kan sidde overhørigt for mine med aminoer!
Dejligt at se du føler et kæmpe ansvar for alle dine Aminobrødre.... jeg er slet ikke sikker på at de har brug for din hjælp...
Hvis det bedste du kan komme op med i andens salgstråd, er den gang bræk, så burde du klappe hesten og lade folk selv vurdere om tilbuddet er noget for dem... magen til klaphat skal man lede længe efter!
Og kør på med enkeltstjernerne :) ... jeg er her ikke for at gejle kunder... so feel free!
hvorfor tror folk altid deres side er guld værd? hvis virksomheden ikke laver omsætning er den da ikke noget værd andet end de materielle ting som man kan videresælge. I dit tilfælde er det et domæne og et webhotel, og desværre for dig tekst og banner du har betalt dig til som andre kan lave gratis med et snuptag.
Tid er penge, og dermed skulle jeg mene at hans tekst er mere værd end 100 kroner!
hvis ikke man vil høre andres mening skal man sætte det direkte tilsalg, og ikke i et åbent forum.
@Thomas Clausen.
Der er blevet klaget over din opførsel her på Amino, så det er en god idé, hvis du lige tager det stille og roligt.
Og til andre som ikke er interesseret i at købe hjemmesiderne, eller priserne: Find på noget andet at give jer til, i stedet for at skabe dårlig stemning, det er uacceptabelt.