Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 hjemmesider sælges! billigt

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mads:

Man skal ikke kaste med bowlingkugler, når man selv er en kegle..

total latterlig kommentar når jeg går ud og giver en undskyldning i et offentlig forum!!

jeg er ikke bleg for at give en undskyldning der er på sin plads, men du er da fandeme den største kegle med den udmelding til en mand der lige har sagt undskyld!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 12:28

Thomas vil også gerne undskylde for min udmelding, mit net er virkelig ja! Så jeg havde ikke set du havde skrevet det med en undskyldning. Det skal du også have respekt for, det var ikke ja..

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 12:36

Så vidt angår jagtture.dk tror jeg ikke amino.dk er det rigtige sted at forsøge at sælge websiden. Prøv at kontakt nogle af dem, som sælger jagtture til udlandet, måske de kan se en helt anden værdi af websiden.

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas havde ikke den diplomatiske hat på, i de første indlæg han skrev her på siden, men jeg er helt enig i hans budskab omkring værdisættelsen af de udbudte hjemmesider.

Jeg handler ikke selv med hjemmesider, men har af og til div. restpartier, og nogle gange står man bare med noget som er værdiløst, og i disse tilfælde vælger jeg at smide l..... ud istedet for at bruge ressourser på at pøve at sælge det.

Ørts, du skriver du har 1000 projekter (realistisk er det jo nok en brøkdel af dette) men jeg vil nok fokusere på at få nogle andre skippet afsted, forudsat at der er noget værdi i dem. Ellers kan jeg kun tilslutte mig Thomas budskab til dig om fremadrettet, at fokusere på et væsentligt mindre antal projekter. Dette blev dog lidt tilsløret at kommunikationsstilen.

Endelig, så syntes jeg at det er umådelig vigtigt, at vi i et forum som Amino kan komme med kritik, posetiv som negativ til hinanden. Det vil sgu da være umådelig trist, hvis Ørts om ti år stadig prøver at sælge sådanne hjemmesider, fordi der ikke er nogen der har givet ham et "hint"

Med Venlig Hilsen og god påske herfra

Allan Ahm Sørensen

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 14:56

Torben

Det har jeg også overvejet, men nu er det jo så dejligt at amino er kæmpe stort og det kunne jo være der var en der sad derude og kunne bruge siden.

Allan Ja, jeg prøver netop at sælge ud så jeg kan fokusrer :).

Fortsat god dag til jer alle :)

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)