Thomas havde ikke den diplomatiske hat på, i de første indlæg han skrev her på siden, men jeg er helt enig i hans budskab omkring værdisættelsen af de udbudte hjemmesider.
Jeg handler ikke selv med hjemmesider, men har af og til div. restpartier, og nogle gange står man bare med noget som er værdiløst, og i disse tilfælde vælger jeg at smide l..... ud istedet for at bruge ressourser på at pøve at sælge det.
Ørts, du skriver du har 1000 projekter (realistisk er det jo nok en brøkdel af dette) men jeg vil nok fokusere på at få nogle andre skippet afsted, forudsat at der er noget værdi i dem. Ellers kan jeg kun tilslutte mig Thomas budskab til dig om fremadrettet, at fokusere på et væsentligt mindre antal projekter. Dette blev dog lidt tilsløret at kommunikationsstilen.
Endelig, så syntes jeg at det er umådelig vigtigt, at vi i et forum som Amino kan komme med kritik, posetiv som negativ til hinanden. Det vil sgu da være umådelig trist, hvis Ørts om ti år stadig prøver at sælge sådanne hjemmesider, fordi der ikke er nogen der har givet ham et "hint"
Med Venlig Hilsen og god påske herfra
Allan Ahm Sørensen