Hej venner Kort sagt: Jeg tror, de fleste har hørt på venner, familie og dem selv sige: "Hvorfor laver de ikke det her smartere", "Man burde gøre det her sådan og sådan...", ideen er en webportal, hvor Danmarks borgere kan gå ind og skrive deres små/store hverdagsproblemer ind. Altså de huller i samfundet, som de oplever, men som de ikke selv har modet til at finde en løsning på og føre ud i livet. Alle disse indlæg om mangler i samfundet skal så stå som inspiration til nye ideer for iværksættere/skolernes innovationsklasser/borgere med drømme om iværksætteri. Webportalen skal altså fungere som et slags talerør mellem Danmarks borgere, som på siden beskriver, hvad de efterspørger og iværksættere/kommende iværksættere, som deraf vil få nye ideer og inspiration til nye projekter og løsninger på borgernes problemer. En side som vil komme hele samfundet til gode.
Og til slut - ville DU som iværksætter besøge sådan en side, for at tjekke borgernes efterspørgsel og få inspiration til nye idéer? Håber I vil dele jeres tanker med mig, så jeg kan tænke videre på min idé. |
Hej Henrik,
Det lyder som en utrolig spændende idé - men som altid er det meget hårdt og svært at få et community op at stå.
Jeg lytter lige med for at se tanker omkring konceptet :-)
God dag!