Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kender i ACN ?

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok Mit første svar var efter en hurtig genlæsning, mangelfuldt det beklager jeg.


Jeg har selv været til et ACN møde for ca. 4 år tilbage, jeg sprang straks fra da hele konceptet i mine øjne ikke holder og lugter langt væk af "scam" de bruger et "møde" ofte kaldt en forretnings mulighed, til at sælge dig ideen om at du kan blive rig med ACN mod lidt hårdt arbejde og slid.

De sælger dig en ide og her i ligger problemet! De burde bruge mødet på stille og roligt at ligge prismodellen op for dig i et ordentligt tempo og give dig god tid til at kigge alting igennem, her tænker jeg på kontrakter, pris opstillinger, hvor mange reelle kunder (IKKE forhandlere) det vil kræve for at give mening osv.

i stedet handler mødet om hvor mange penge at de forskellige har tjent, hvor højt den næste earner er nået i deres interne hierarki, og hvilken unik mulighed det her er for en hver person med viljen til at ligge lidt hårdt arbejde og slid i det.

På trods af at jeg har frarådet dem det har jeg har set 3 venner starte op med ACN, de havde alle til fælles at de kunne se "muligheden" ACN gav dem, de endte alle med at smide en masse penge efter det og lukke det ned igen slukøret, to af de tre venner var ovenikøbet vant til i det daglige at sælge mobiltelefoner og bredbåndsløsninger

Tænk dig godt om! Før du giver dig i kast med det her.. Men skulle du endelig vælge at gøre det, så gør det for guds skyld uden om folk du holder af, lad være med at indhente din familie og venner ind i det, hvis det er så godt et produkt betyder de 30 kunder alligevel intet overhovedet, men skulle det gå den anden vej og blive noget rigtig skidt så har du ikke trukket dine nære med i købet.

-

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak for jeres svar. Dem er jeg glade for. Tror jeg ender med samme beslutning, som ud tog efter jeg overvejede LR. Tror i det hele taget, at det er meget meget få, der rent faktisk får noget ud af MLM-marketing.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Alexander Ahle Bæk:

Tak for jeres svar. Dem er jeg glade for. Tror jeg ender med samme beslutning, som ud tog efter jeg overvejede LR. Tror i det hele taget, at det er meget meget få, der rent faktisk får noget ud af MLM-marketing.

Tja, jeg tror også de færreste der starter op, ser på en MLM forretning som værende et langtsigtet projekt.  Man kigger anderledes på en MLM forretning end på en traditionel forretning, da investeringen i MLM er mere tid end det er penge, så er det også lettere at give op. Hvor traditionel forretning oftest er en økonomisk investering, hvor der af og til er en bank der er inde over med en kredit eller lån.

De svar jeg syntes kunne være spændende at få er de personlige erfaringer, ikke venners erfaringer eller lignende. De folk der hørte Thomas Bigum i Køge idag, hørte ham sige "Folk køber fra folk man kender"...igen og igen. Sjovt at folk stadig kritisere MLM for værende at sælge til sit netværk, selvom det er sjældent folk siger de arbejder sådan herinde...

MLM giver mere end blot penge, jeg har en dame som har tjent peanuts, og er super glad.

For MLM gælder denne sætning nok ret så kraftigt "livet starter for enden af komfortzonen". Jeg vil påstå at hvis man vil have succes, er lærevillig og god til at lytte, så er der stor mulighed for succes.

God fornøjelse med hvad du så vælger i stedet...om det bliver 8-16 job, eller investering i en webshop eller traditionel forretning.

Dbh Martin

Fra Sakskøbing
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Soul United Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Succes og MLM må da være en selvmodsigelse...
Medmindre man definere succes som; at bondefange folk!

Hvis det var et ordenligt produkt, ville det være at finde hos ordenlige forhandlere, og derfor ville der ikke være behov for "hemmelige møder", "uigennemsigtige virksomhedstrukturer", "et luftkastel af en forretnings model" samt "produkter af tvivlende kvalitet"

Har jeg et problem med MLM? Klart jeg har, der er ingen forskel på et pyramidesystem og et MLM system. De kalder det bare noget fancy, mens de smadrer sig igennem deres "buzz-word-bingo"

Er der noget galt i at bruge sit netværk? Overhovedet ikke, det gør vi selv flere gange om dagen!
Der er noget galt i at profitere unødigt på dit netværk og/eller bondefange/vildlede det til at tro du rent faktisk hjælper dem, når det er det omvendte der sker :)


God vind derude :)

Lav din research, sæt dig ind i produktet og firmaet bag.
Spørg dine venner/familie/netværk til råds, syntes de det er en god ide?

Hvis en ide er så hemmelig at dem der har den ikke kan sige hvem de er, hvad de repræsentere, hvad de sælger, og hvordan deres forretnings model er bygget op!
Så ville jeg pakke min taske og finde nogen andre at lege med :) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Anders Jensen:
Hvis det var et ordenligt produkt, ville det være at finde hos ordenlige forhandlere...

Hvad er en ordentlig forhandler?

Er det dem der sælger varer med 150% fortjeneste? Er det dem der sælger gammelt kød? Er det dem der lyver om før-priserne? Er det dem der hiver flere år gamle varer op fra kælderen, når der er "Tilbud?"

Alle disse "tricks" bliver brugt af det du betegner som "ordentlige forhandlere."

En af hovedformålene med MLM er jo netop, at du flytter varen direkte fra producenten til slutkunden - alternativt via en enkelt forhandler. MLM firmaet lægger 50% oven i varen - forhandleren lægger evt. 30% oven i varen. Men det er stadig langt mindre avance, som slutkunden skal betale.

Betyder det så, at der ikke findes dyre varer i MLM? Nej, selvfølgelig gør det ikke det. Der findes varer i alle prisklasser. Men det som nogen finder dyrt, er der andre, som finder som en fair pris, og igen andre, som finder billigt.

Derfor kan du f.eks. i Matas få cremer fra kr. 34,- og op til kr. 1.250,- Hvilken en der er dyr - er subjektivt.

Anders Jensen:
...og derfor ville der ikke være behov for "hemmelige møder", "uigennemsigtige virksomhedstrukturer", "et luftkastel af en forretnings model" samt "produkter af tvivlende kvalitet"

Du har helt ret i, at de firmaer, der holder "hemmelige møder" og har uigennemsigtige strukturer nok er af tvivlende kvalitet. Dem ville jeg også personligt holde mig fra.

Heldigvis findes der masser af firmaer, der kører en sober linje, og hvor forretningsplanen er ganske gennemskuelig.

Og en vigtig detalje er selvfølgelig også at finde ud af, om det er FIRMAET der opfordrer til at benytte disse metoder, eller om det den enkelte forhandler, der er galt på den.

I så fald det blot er en forhandler eller et team, der opererer med skumle forretningsmetoder, så er det jo blot at finde en anden forhandler - fuldstændig som inden for traditionel business.

I nogle tilfælde er der dog også en helt reel årsag til, at MLM-forhandlere gerne vil vente med at give information til selve informationsmødet - og det er netop al den negativitet der kommer fra folk, der ikke kan kende forskel på traditionel MLM og på fup-firmaer. Når først man kommer til mødet har man et helt andet grundlag at vurdere forretningen og produkterne på, end når man sidder over telefonen eller i et offentligt forum, hvor der i sidstnævnte tilfælde oftest bliver kastet masser af fejlinformation ind i puljen fra udenforstående.

Anders Jensen:
Har jeg et problem med MLM? Klart jeg har, der er ingen forskel på et pyramidesystem og et MLM system.

Ifølge dansk lov, forbrugerombudsmanden, SKAT, Deloitte og flere andre ER der forskel. Det ene er nemlig ulovligt og det andet er fuldt lovligt.

Men ifølge "Anders Jensen" er det åbenbart to sider af samme sag. Det kunne da være rart at høre, hvad det er for info du ligger inde med, som både SKAT, forbrugerombudsmanden og Deloitte åbenbart ikke er klar over??? ;-)

Anders Jensen:
Spørg dine venner/familie/netværk til råds, syntes de det er en god ide?

Hvis dine venner har erfaring med forretningen og/eller produkterne - så ja. Hvis de kun har 3. hånds informationer - så spørg nogen med reel erfaring i stedet for. Det optimale vil selvfølgelig være BÅDE at tale med nogen som har prøvet og fået succes - og med nogen som har prøvet - og fejlet.

Hvis du skulle investere i aktier - ville du så tage råd fra nogen, der havde tabt alle deres penge på aktier, eller ville du spørge nogen, der havde haft succes med deres investeringer?

Anders Jensen:
Hvis en ide er så hemmelig at dem der har den ikke kan sige hvem de er, hvad de repræsentere, hvad de sælger, og hvordan deres forretnings model er bygget op!
Så ville jeg pakke min taske og finde nogen andre at lege med :) 

Helt enig!

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sakskøbing
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Soul United Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Nu er det sådan set dig der tolker på mine ord. Så istedet for at gætte, skulle du nok bare holde dig til din reserveplan, som er at spørge :)

En ordenlig forhandler er en man kan få kontaktoplysningerne på, som man kan se produktet hos, og som sælger et produkt som forhandles af flere lignende butikker m.m.

Du ser dem dagligt når du handler ind, eller går ned af din lokale gå-gade.

Finder det direkte tragikomisk når du siger at et af MLMs formål, er at flytte produktet fra producenten til slut-brugeren. 
Hvordan vil du så forklare de 5-6 led som skal have del i din profit.

Så det du siger er faktisk, at det er billigere at få 4-5 ekstra mellemmænd ind, for at minimere udgiften for slut-brugeren!

Det er godt at du har en positiv erfaring med MLM, det har jeg så ikke, og den giver jeg så udtryk for her i tråden.

Der skal ikke mere end én rådden frugt til at fordærve hele kurven!

I bund og grund går hele min kritik primært på at det i MLM ikke så meget handler om at få nye kunder, eller mersalg/gensalg til eksisterende, men derimod handler det om at få nye "investorer" ind i systemet, så man kan komme ind i det såkaldte "uplink" 

Ligesom det var/er med tupperware og hvad der ellers kan hives op af de syv have, som jeg tilsyneladende bare må eje!

Der findes masser af sobre, etiske og moralske virksomheder, jeg har bare ikke set/hørt/mødt en som beskæftiger sig med MLM! (Ikke at de ikke findes)

Det kan aldrig være en reel årsag at tilbageholde informationer fra folk for at "lokke" dem til at komme. (læs: punktum)

Et generelt argument jeg gentagende gange høre fra jer MLM folk er at man skal være i branchen for at udtale sig om den. Dette er det rene vås, og en stråmand af en fejlslutning.
Metodik, etik, moral m.m. kræver ikke særkendskab til en speciel branche for at man kan udtale sig om denne.
Ligesom jeg kan udtale mig om at det er noget svineri når nogen slagtere oparbejder kød!
Ud fra samme argument, kunne slagterne udtale; at det kun var slagtere som kan vurdere om noget er klamt!

Skrev jeg pyramide SPIL? jeg skrev bevidst SYSTEM, og pyramide systemet er lig MLM systemet!
Hvorfor behøves jeg vel ikke at fortælle dig? (Hint: læs ca. 10 linjer oppe)
Så pak du bare din sarkasme ind til næste "top hemmelige, vi kan ikke fortælle dig hvad det handler om før du er der" forretnings møde.

Mit netværk, familie og venner har kompetencer og kvalifikationer inde for en meget bred vifte af felter og emner.
Det er mig helt naturligt at finde de relevante i mit netværk at sparre med, inden jeg tager en større beslutning. Ligesom det er mig naturligt at bruge mit netværks kompetencer og kvalifikationer i forbindelse med f.eks. en arbejdsopgave.
Om nogen ved du at du kan stole på deres rådgivning. Ikke om den er rigtig eller forkert, men om de prøver at vildlede dig eller fordreje fakta.
(Kildekritik, empiri, rationale, logik m.m. skal altid inkluderes, i en hvilken som helst form for research)

Hvis det eneste kriterie for validitet var at finde i tidligere "succes" så ville jeg nødigt være den der skulle vidensdele og vidensindsamle. 




 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Jensen:
En ordenlig forhandler er en man kan få kontaktoplysningerne på, som man kan se produktet hos, og som sælger et produkt som forhandles af flere lignende butikker m.m.

Du ser dem dagligt når du handler ind, eller går ned af din lokale gå-gade


Og det var præcis disse butikker jeg omtalte. Wink

Super Best oparbejder deres kød. Idémøbler, TDC, El-giganten, Bilka m.fl. er blevet nappet i at snyde med før-priserne. Hos andre af dine "ordentlige forhandlere som man kan besøge fra gaden" bliver gamle varer hevet op fra lageret under tilbudsugen etc. etc.

Derfor spørger jeg igen: Hvad er en ordentlig forhandler???

Hvad er din garanti for, at noget er en ordentlig forhandler eller at de forhandler ordentlige produkter bare fordi de har produkterne liggende fremme på hylden?

Det er et tåbeligt argument. Om noget bliver solgt fra en butik eller ej, siger INTET om varens kvalitet.

Anders Jensen:
Finder det direkte tragikomisk når du siger at et af MLMs formål, er at flytte produktet fra producenten til slut-brugeren.
Hvordan vil du så forklare de 5-6 led som skal have del i din profit.


Det forklarede jeg jo netop i mit tidligere indlæg:

Oven i den fortjeneste som MLM-firmaet vil have på varen bliver der lagt 50% yderligere oven i prisen.

Det er disse 50% der bliver givet ud som bonus i HELE forhandlernettet, så lige meget om der er 2 led eller 200 led, så er produktets pris den samme. Og produktet kan STADIG sælges billigere, da du sparer grossistens 50% og forhandlerne i MLM oftest kun tager 30-40% i avance i modsætning til traditionelle forhandleres 150% avance.

Det er så simpelt at mange har svært ved at fatte det. :-)

Anders Jensen:
I bund og grund går hele min kritik primært på at det i MLM ikke så meget handler om at få nye kunder, eller mersalg/gensalg til eksisterende, men derimod handler det om at få nye "investorer" ind i systemet, så man kan komme ind i det såkaldte "uplink"


Der er kun tale om "investorer," hvis det er et pyramideSPIL. I et traditionelt MLM-firma bliver der solgt PRODUKTER - altså med andre ord har MLM-firmaet KUNDER, lige som alle andre firmaer.

Forbrugerombudsmanden bedømmer jo NETOP om noget er ulovligt eller lovligt ud fra firmaets omsætning på hhv. produktomsætning og "indskud". Hvis den primære omsætning (over 50%) kommer fra indskud, så vil der blive dømt pyramidespil.

I mit eget firma og flere andre tjener du intet på at "tegne op" - du tjener penge når dine kunder køber produkter. De kan enten købe produkterne fra en selvstændig forhandler eller de kan købe direkte hos producenten/MLM-firmaet ved at oprette sig som kunde/forhandler.

Det er FULDSTÆNDIG det samme som at melde sig ind i Kvickly's kundeklub - men med den forskel, at MLM-firmaet også udbetaler provision til de kunder, der skaffer nye kunder i butikken - men ud fra den OMSÆTNING som de nye kunder lægger i biksen.

Det du omtaler, er pyramidespil uden reelle produkter - hvor folk udelukkende skyder penge i konceptet for at få en del af kagen ved at få nye til at skyde penge i konceptet.

Anders Jensen:
Et generelt argument jeg gentagende gange høre fra jer MLM folk er at man skal være i branchen for at udtale sig om den. Dette er det rene vås, og en stråmand af en fejlslutning.
Metodik, etik, moral m.m. kræver ikke særkendskab til en speciel branche for at man kan udtale sig om denne.
Ligesom jeg kan udtale mig om at det er noget svineri når nogen slagtere oparbejder kød!
Ud fra samme argument, kunne slagterne udtale; at det kun var slagtere som kan vurdere om noget er klamt!


Jeg er helt enig i dit kød-eksempel, men det er ikke det jeg taler om.

Når udenforstående fx udtaler, at de 5 - 6 led giver dyrere varer, så er det jo fordi de ikke har læst og forstået kompensationsplanen - eller, de har kigget på en kompensationsplan fra et pyramidespil, hvor påstanden jo holder stik.

Det er det der menes med, at hvis man vil danne sig et ordentligt indtryk af en forretning, så tal med nogen der har reel erfaring.

Det er ikke det samme som at man kun kan have en holdning til oparbejdning af kød hvis man er slagter.

Læs mit tidligere eksempel med aktieinvestering, hvis ovenstående ikke giver mening.

Anders Jensen:
Skrev jeg pyramide SPIL? jeg skrev bevidst SYSTEM, og pyramide systemet er lig MLM systemet!
Hvorfor behøves jeg vel ikke at fortælle dig? (Hint: læs ca. 10 linjer oppe)
Så pak du bare din sarkasme ind til næste "top hemmelige, vi kan ikke fortælle dig hvad det handler om før du er der" forretnings møde.


Hvis du gad klikke i mit signatur-link ville du bemærke, at jeg på ingen måde hemmeligholder hverken produkter, priser eller firma - så hvor du vil hen med dette forstår jeg ikke?

Og grunden til, at de to systemers bonusplaner ligner hinanden er jo af den simple årsag, at pyramidespillene har nappet MLMs bonusplan. Pyramidespillene har så bare fjernet det vigtigste element - nemlig produkterne og de tilfredse kunder.

Og hvorfor har pyramidespillene så valgt at nappe MLMs kompensationsplan?

Ja, nemlig! Fordi det er en forbandet god og fair måde at belønne sine ambassadører på, og fordi mund til øre markedsføring er det alle firmaer ønsker - I MLM får man så økonomisk kompensation for sin anbefaling, og i andre brancher får man bare et tak - hvis man overhovedet får noget. Wink

Anders Jensen:
Hvis det eneste kriterie for validitet var at finde i tidligere "succes" så ville jeg nødigt være den der skulle vidensdele og vidensindsamle.


Det jeg mener er:

Hvis Lars Larsen havde spurgt vennerne, om man kunne blive millionær på at sælge dyner og madrasser, så ville de fleste nok have sagt nej - specielt når man områdebegrænsede sig ved at hedde Jysk...

Hvis Gus Hansen havde spurgt sine venner, om man kunne blive millionær på Texas Hold 'em poker, så ville de fleste af dem nok have sagt nej - for det havde ingen danskere præsteret før.

Derudover vil du også i alle familier og netværk kunne finde "fiasko'er" som helst ser, at du ikke får succes, på et område hvor de selv har fejlet.

De vil fortælle dig, at de blot forsøger at spare dig for samme skuffelse, men i virkeligheden er de bange for, at du får succes - for det vil jo betyde, at de så selv bærer skylden for deres fiasko, og de vil ikke længere kunne skyde skylden på markedet, timingen, prisen, produktet etc.

Dette betyder ikke, at man ikke kan/skal spare med sit nære netværk - der er bare nogen emner, hvor erfaring slår "bred viden."

Af eksempler kan nævnes: faldskærmsudspring, investering, kirurgi, MLM med flere. ;-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sakskøbing
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Soul United Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Allan, beklager hvis jeg blev lidt stejl i tonen, det var på ingen måde rettet mod din person, nok mere en form for PTSD af at læse herinde i MLM underafdelingen for længe ad gangen....

Du omtaler konsekvent store kæder, og det er vel lidt min egen skyld, fordi jeg ikke udtrykte mig eksplicit.  For mig er der sådan set ikke den store forskel på en Franchise-kæde og et MLM system. Der sidder nogen i toppen og høster det hårde arbejde nogen andre laver i bunden.

  1. Handel lokalt
  2. Invester social-kapital lokalt
  3. Fordel dit overskud lokalt
For at svare på dit spørgsmål om hvad en ordenlig forhandler er kan jeg lede din opmærksomhed hen på Bent Købmand som er omtalt i flere blogs herinde, jeg kan også omtale andre lokale forhandlere som jeg allesammen kender og har handlet med. En ordenlig forhandler er en man kan stole på, se i øjnene, har et fast håndtryk, og vigtigst af alt en jeg kender. (Ja jeg ved sgu godt det ikke var det du ville høre, men skal vi være ærlige overfor hinanden, er det mit svar)

Mit argument går netop ikke på at fordi det er solgt i Bilka, er det god kvalitet.
Men jeg postulere at du har større sandsynlighed for en god handel, hvis det er en ordenlig forhandler... (se ovenstående)
Nu kan jeg kun forholde mig til egen virksomhed. Og kender ikke butikker der har 150% i avance på produkter, men har selv kun arbejdet i en lokal Irma for nogen år tilbage, og vi havde ingen produkter der gav så stor avance. (Skulle det ske, taler vi måske en total indtjening på under 5,- per produkt, altså noget der i forvejen var meget billigt)
Men 50% er alt for meget, det er en kunstig og unaturlig prisstigning på et produkt.

Dit regnestykke giver ikke mening rent makro-økonomisk. Hvis reglen er at man ikke må have mere end 50% af sin indkomst i kapital indskud, svare det ikke til en avance på 50% på produkterne.
Ved ikke helt hvordan du kommer frem til dette resultat.
Altså MLM virksomheden producere A til en produktionspris på 100,- derefter sælger de den til en underleverandør for 200,- så må A sælges til en slutbruger for 300,- (50% avance oven i salgsprisen for MLM virksomheden) så får kunden sgu da ikke et billigere produkt end hvis denne kan købe det samme produkt i Bilka til 250,- (læs; 150% avance)
(Ydermere ignorere du det faktum, at der ikke er nogen andre butikker der vil sælge de fleste MLM produkter)

I kan blive ved med at ændre jeres terminologier, ponzi, pyramide, MLM, NM, osv.
I kan ændre ord fra investorer, til medejer, til kunde.
Modellen er den samme.
Man køber sig ind for at få adgang til træning og produktsortiment (evt. back- og frontoffice osv.) 
For at avancere i systemet, skal man selv rekruttere mellem 5 og 30 personer, som så kan underskrive en kontrakt, som placere dem umiddelbart under en selv! (sådan at når de får kunder, får du en del af deres avance)

Hele jeres forretnings-model er et stort virvar er uforståelig og formørket retorik.
I har ikke en klar gennemsigtig model, det er ikke tydeligt hvad i sælger og hvorfor i sælger det.
Vil du sælge mig hårshampoo eller vil du have at jeg skal sælge hårshampoo?
Hjælper du mig med at få en indtjening, eller hjælper jeg dig?

Alt i alt bare ikke noget jeg bruger min tid på. Betyder det at MLM er universelt forkert? Absolut ikke!
Betyder det at fordi du har gode erfaringer med MLM, at det så er universelt korrekt? Absolut ikke!

Jeg advokere for åbenhed, gennemsigtighed, stabilitet, ærlighed, stolthed og rene linjer!
Dette er noget jeg føler ikke kan forenes med MLM modellen. Derfor er det en model som ikke tiltaler mig. Du kan blive ved med at trække blålys op at hatten og skinne luftkasteller mod himmelen.
Du skal nok få en eller to mere på krogen af den grund, men det bliver ikke mig :)

Du kan også blive ved med at sige jeg ikke har forstået kompensations-planen. 
Jeg mener nu at have forstået den, og peger på den avance der er på produktet inden i får lov til at putte jeres yderligere 50% oven i :)
Du udtaler dig desuden også på vegne af alle MLM virksomheder, når du siger at din kompensations-model er et modargument mod mit "slagter" argument!

Problemet er jo netop at jeres kunder, er jeres ansatte, er jeres "chefer".
Du må kunne se det fra en lægmands side Allan....

MLM virksomheder der forsikre os at deres modeller ikke er pyramide modeller og at de ikke er pyramideselskaber.  
Pyramideselskaber der forsikre os at deres model ikke er pyramide modeller og at de ikke er pyramideselskaber...
Når du efter egen indrømmelse postulere at det nu er pyramideselskaberne der stjæler jeres ideer :)

Det handler ikke om at jeg gider klikke på dine links, jeg har ikke set nogen grund til det, og din hentydning mht. min person og dennes energi niveau har ikke øget lysten :)

Fair løsning er ikke lige et ord jeg associere med MLM ;)
(ordspil påtænkt)
Jeg har et kvalitativt netværk, jeg bruger dette netværk bevidst og målrettet.
Derfor går jeg aldrig hen til min elektriker ven, når jeg skal bruge rådgivning om min nye wireframe til min mobile app, det siger jo lidt sig selv.

Sjovt at dine eksempler er præcis noget jeg har brugt mit netværk til, dog med en enkelt undtagelse.... Du kan selv gætte hvilken!

Vi ses på grillen champ!
Havde forvildet mig ind i denne MLM jungle ved en fejl, og forlader den nu med overlæg :) 

PS: jeg bruger ordet i flere gange, og det er ikke ment som din virksomhed, men mere MLM branchen generelt, beklager det forvirrende sprogbrug! 

EDIT: Må erkende at jeg har skrevet dette mens jeg er træt, har ikke læst det igennem, men der kan forekomme omflakkende og kan indeholde fejl i regnestykker og læseforståelse :) Sov godt derude :p

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 04:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Ahle Bæk:

Er der nogen der kender til ACN? 

Hvis ja, så vær venlig at fortæl lidt om jeres erfaringer.

Mvh Alexandder Ahle Bæk

du kunne lave en google søgning omkring acn mobil og mobil internet med mere , går ind på acn hoved side søg alle derers kerne produkter og skriv acn samme med deres produkt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Alexander Ahle Bæk:

Er der nogen der kender til ACN? 

Hvis ja, så vær venlig at fortæl lidt om jeres erfaringer.

Mvh Alexandder Ahle Bæk

du kunne lave en google søgning omkring acn mobil og mobil internet med mere , går ind på acn hoved side søg alle derers kerne produkter og skriv acn samme med deres produkt

Google søgning vil være ganske fornuftigt, men kig mest på de sites som er anerkendte hvis der er nogle af disse. Nu kan man formentlig ikke finde ret meget i DK, men i USA er der jo masser af medieomtale omkring NM.

Mht. ACN så er det jo en vurdering...hvilke produkter har de kontra markedet...Som jeg læser det herinde, så kan jeg kontakte andre brugere og få nogle super gode telefon deals andetsteds. Videotelefoni...er det virkelig så eftertragtet eller ej.

Alexandder

Du søger erfaringer...Så vil jeg da foreslå at du finder nogle der har de personlige erfaringer, jeg har ingen erfaringer med ACN, kender nogle der har været med som er gået ud, men vil da mene at det er disse folk der skal fortælle hvorfor de startede og sluttede. Så kan du bruge lidt krudt på at snakke med nogle af dem som tjener penge, for det er stadig facts at de fleste firmaer har folk der tjener nogle gode penge, og disse folk er oftest meget villige til at coache og lære fra sig.

Men man skal kunne tage nederlagene...

Og så lige en kommentar til regnestykket, selvom han jo er "smuttet ud fra underkategorien igen".

Hvis et firma producere en vare til 100 kr, så sætter FIRMAET slutprisen. Der sælges ikke til underleverandør som så smider 50% på. Det er muligt det er sådan få steder, men ikke der hvor de fleste syntes det er interessant.

Man kan så sige det er påstand imod påstand...men facts for mit firma er bare at vi har haft en lang række produkter stående på hylderne i forretninger i USA, da det hele blev taget ned og markedsført igennem personlige relationer, så kom der kraftig vækst.

Mitt Romney, Bill Gates, Kiyosaki, Trump osv...den danske amino tanke er formentlig, at disse sikkert udtaler sig fordi de tjener på det...Og jeg syntes det er sjovt at Thomas Bigum siger "Folk KØBER af folk man KENDER"...

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)