nu må vi lige se hvordan det løber ad :) håber på en nem og hurtig overførsel her d 1 april :)
ahh "lidt" er nok at underdrive men har os været heldig med nogle enkelte 'gode' leads:)
Står din Paypal-konto I dit eget navn?
Du skal nemlig være 18 for at have en paypal konto - og du kan løbe ind i problemer når de skal verificere dig. (de konto bliver frosset såfremt de finder ud af det) - Du kan dog med en del arbejde få pengene udbetalt, men har hørt flere der har haft problemer med at komme tilbage til Paypal i og med man har brudt deres Terms of use en gang. / Bare lige for at være klar på den, så det ikke kommer som en overraskelse.
Men man skulle tro at Paypal kun er interesseret i forretning og har man været i god tro, og forklare situation kan du nok godt få den genåbnet når du bliver 18.
Jeg har ikke problemer med at få penge fra PayPal - de kommer et par dage efter, at jeg har bedt om dem. De sendes til en verificeret konto i Thailand.
Hilsen, Robert
Hehe, selvfølgelig er der mange som ikke har problemer, endnu i hvert fald. Du har blot ikke løbet ind i én af deres "red flags" endnu, eller blevet den "heldige vinder" i én af deres stikprøver.
Jeg kan dog næsten garantere, at med den pose penge på en paypal konto, der endnu ikke er verificeret, så løber man ind i problemer. Skat og Told er spejderdrenge ved siden paypal, så man behøver ikke bekymre sig om det, før man ser pengene.
Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....
Jeg har ikke problemer med at få penge fra PayPal - de kommer et par dage efter, at jeg har bedt om dem. De sendes til en verificeret konto i Thailand.
Hilsen, Robert
Hehe, selvfølgelig er der mange som ikke har problemer, endnu i hvert fald. Du har blot ikke løbet ind i én af deres "red flags" endnu, eller blevet den "heldige vinder" i én af deres stikprøver.
Jeg kan dog næsten garantere, at med den pose penge på en paypal konto, der endnu ikke er verificeret, så løber man ind i problemer. Skat og Told er spejderdrenge ved siden paypal, så man behøver ikke bekymre sig om det, før man ser pengene.
Du løber ikke ind i problemer så længe du kan verificere dig, hvilket bare er pas, bill etc etc.
Hvor udenlandsk er den affiliate indkomst? For hvis det er udenfor EU så skal der ikke betales moms af det, det fik jeg ihvertfald at vide i sin tid af Skat.
Jeg har ikke problemer med PayPal, da min firmakonto i Thailand er verificeret af PayPal, så hvad skulle en stikprøve gøre, når jeg er verificeret.
Skriv evt. til Jesper fra Talkontoret.dk .. Jeg ville personligt ikke kunne klare mig uden ham. Han kan finde ud af alt det med regnskab for dig og er utrolig billig.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau