Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

+80.000 DKK Affiliate Udbetaling

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden nytår har jeg tjent lidt over 80.000 på affiliate  (udenlandsk) og virale videoer på nettet har fået alle pengene ind på 2 PayPal konto

Jeg er nu kommet til udbetalingsdelen for vil gerne udbetale hvert kvartal sådan ca.

Skal jeg bare udbetale til én konto eller hvordan? ved ikke så meget med bank osv. måske de kan se at der er blevet overført 80.000 til min konto og ser det ikke lidt voldsomt ud? ved i øvrigt heller ikke om der skal betales skat af dette ??

håber i kan hjælpe ! på forhånd tak

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:49

mg90:

Siden nytår har jeg tjent lidt over 80.000 på affiliate  (udenlandsk) og virale videoer på nettet har fået alle pengene ind på 2 PayPal konto

Jeg er nu kommet til udbetalingsdelen for vil gerne udbetale hvert kvartal sådan ca.

Skal jeg bare udbetale til én konto eller hvordan? ved ikke så meget med bank osv. måske de kan se at der er blevet overført 80.000 til min konto og ser det ikke lidt voldsomt ud? ved i øvrigt heller ikke om der skal betales skat af dette ??

håber i kan hjælpe ! på forhånd tak

Du kan sagtens overføre det til 1-konto - der kan dog opstå problemer med at du har 2 Paypal kontoer (kommer du an på hvordan det er sat op) for du kommer til at verificere dig 100% - og ja der skal selvfølgelig betales skat af beløbet.   

Og forresten rigtig godt gået :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:52

Du må slet ikke tjene så meget uden at være momsregistreret. Og ja, der skal selvfølgelig betales skat, ligesom du skal betale moms, hvis det er en del af beløbet og under alle omstændigheder slipper du ikke for at indberette til moms.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Nov 11
Skrevet kl. 17:56

@jv45 tak

@nicolaj thomasen ??

momsregistreret nu er jeg på bar bund må jeg sige - hvordan betaler jeg skat ? og ska jeg betale skat med det samme af beløbet eller ka det vente nogle måneder ??? tilbage i nov-dec fik jeg 11000 udbetalt fra affiliate også det er ikke betalt skat

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:59

Når du omsætter for 50.000+ om året så skal du momsregistreres - og jeg er ret sikker på du skal stifte et selskab for at kunne blive momsregistreres. Men det er heldigvis gratis :) 

Tilmeldt 20. Nov 11
Skrevet kl. 18:08

er der en side hvor man ka læse om momsregistering eller noget ..

men jeg har jo ikke omsat for 50.000 i måneden de 80.000 er fordelt på 3 måneder lige pt ska man så os momsregistreres?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:12

mg90:

@jv45 tak

@nicolaj thomasen ??

momsregistreret nu er jeg på bar bund må jeg sige - hvordan betaler jeg skat ? og ska jeg betale skat med det samme af beløbet eller ka det vente nogle måneder ??? tilbage i nov-dec fik jeg 11000 udbetalt fra affiliate også det er ikke betalt skat

Du registrerer et firma her: http://www.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Startblanketten_momsregistrering_mv

Tak hurtigst muligt kontakt til dit lokale skattecenter og bed om et møde. Forklar dem om situationen og bed om hjælp til at komme videre.

Indtil videre har du snydt i skat og det kan blive en dyr fornøjelse for dig.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 18:13

Når du omsætter for mere end 50.000 kr. på en periode på 12 sammenhængende måneder, så du skal momsregistreres.

og du har jo tjent 11.000 i nov - dec samt 80.000 i de første 3 måneder af dette år.. det giver 91.000 kr..

du kan læse lidt om momsregistrering her: http://momsregler.dk/momsregistrering/

Mvh Tobias.

PS. Super sejt gået!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13

mg90:
men jeg har jo ikke omsat for 50.000 i måneden de 80.000 er fordelt på 3 måneder lige pt ska man så os momsregistreres?

Ja, da du har tjent over 50.000 de seneste 12 måneder :-).

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:14

mg90:
men jeg har jo ikke omsat for 50.000 i måneden

Det er maksimalt 50.000 kr. omsætning ialt over 12 løbende måneder, herefter skal du momsregistreres.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)