han siger de nok skal lave et perfekt resultat, men ingen har set dem siden og nu svare ham der ejer firmaet heller ikke på mine opkald eller mails.
hvad gør jeg
Jeg vil jo gerne have tingene i orden, jeg har ikke betalt noget endnu og gør det heller ikke.
Men vil gerne have huset klart til sæsonen.
Når du på et tidspunkt i forløbet, hvor håndværkeren skal have sine chancer, kommer så langt, at du med god samvittighed kan hæve jeres aftale, skal du sikre dig bevis for, at du var berettige til at hæve.
Hvis du vil undgå at betale for dårligt arbejde og undgå at miste muligheden for at kræve erstatning, er det vigtigt, at du kan bevise, at arbejdet ikke er konditionsmæssigt.
Uden beviser har du ingen sag.
Det gør du med syn & skøn, eventuelt det forenkelde og billigere småsags syn & skøn. Det kan du gøre på to forskellige tidspunkter.
Enten i forbindelse en retssag, hvis du kan leve med, at du ikke kan udbedre det mangelfuldt udførte arbejde, mens juristerne arbejder.
Eller inden en eventuel retssag i forbindelse med isoleret bevisoptagelse, så du kan komme videre og få malet dit sommerhus.