jeg har på skrift at det skulle være gori , så opdager min nabo at han bruger træfix det fortæller jeg ham og han sender straks et billed af 4 bøtter gori ikke særlig troværdigt.
Så tog jeg derop og så at der var smurt sort gori på ledningerne og rundt om lamperne oog så lidt på et par stolper
Hej det lyder ikke rart det du har gang i der, det er fuldstændig umuligt at male udvendigt nu, du kan evt læse på spandene med gori 88 om hvad de kræver af temperature og forbehandling, så kan du jo pointere det over for håndværkerne, hvis det ikke lever op til de krav producenten forlanger for et "perfekt" resultat. Hvor i landet bliver arbejdet udføret?? er selv maler så kunne evt komme forbi og sige hvad der er rigtig og forkert.
Du kan ikke opsige adtalen før den aftalte tid ,hvor der skulle afleveres er overskredet. Så kan du du sige det ikke er håndværksmæssigt iorden og der er brugt forkert malling og der ike er afleveret til tiden, og du anser aftale som værende opsagt og du ikke vil betale for arbejdet
ja det kan jeg måske nok, men det er ikke særlig rart hvis han sender dem derud igen og de så laver mere svineri på huset, det bliver jo dyrt at få rettet op på igen.
Kan jo betyde at der skal bruges en masse kroner og energi på at få de ledninger gjort rene , at få vinduerne slebet ned igen og malet op korrekt og hvis han så starter på selve huset med en ukorrent type maling som træfix så er jeg velpå den
ja det med ledninger er da træls, men når de maler vinduer ud at slibe kan det skrabes af med det samme uden besvær, måske er træfix lidt ringere end gori 88
tror at gori kan meget mere end træfix, der er mere af det stof i der modvirker råd og svamp og så holder det i 8 år . der er også en rimelig stor prisforskel. Og ja du har ret med hensyn til vinduerne, det er ikke noget værd hvis ikke det er gjort ordentligt