jeg ville smide i der man har sin viden og det der driver ens iværksættere passion , vis det er aktier gør mandet , er det ejendomme gør man det , er det hoteller gør man det med mere
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
det endelige svar må dermed være udvalgte banker, aktier, obligationer, "firma kredit", ejendom og investeringer. :0)
Mht. Investeringer må man endelig huske at kigge i historiebøgerne. Pt er guldprisen høj og boligpriserne måtte gerne være højere... ;0) Når det er gode tider, kan guld købes billigere og boligpriserne laver slagsrekorder.
Resultatet mht investering må derfor være: 1) køb ejendom nu 2) sælg ejendom når det er gode tider 3) køb "billigt" guld i de gode tider 4) sælg guld i tider som disse pt.
Dem som har +75.000.000kr på kontoen. Såfremt de som vil benytte bankgaratien, så skal de jo dermed være medlem i mere end 100 banker. Dvs i stedet for at gå rundt med en kortholder, vil de være nødsaget til at gå rundt med en madkasse, fyldt op med betalingskort. dette tvivler jeg på de gør... ;0)
Fordel 750.000 kr. i 1-3 banker, så du har til forbrug, og du ønsker maksimal sikkerhed for disse penge.
Fordel resten af kapitalen på 20+ forskellige aktier i store virksomheder (danske og udenlandske).
Det er helt forkert at tro, at der ikke er sikkerhed i at sætte sine penge i aktier. Risikoen for at banken går konkurs, er vel større, end at virksomheder som Novo Nordisk, Carlsberg eller Maersk går konkurs?
Dernæst er det meget nemmere at fordele sin formue på flere forskellige aktier, end det er at fordele den på forskellige banker.
det endelige svar må dermed være udvalgte banker, aktier, obligationer, "firma kredit", ejendom og investeringer. :0)
Mht. Investeringer må man endelig huske at kigge i historiebøgerne. Pt er guldprisen høj og boligpriserne måtte gerne være højere... ;0) Når det er gode tider, kan guld købes billigere og boligpriserne laver slagsrekorder.
Resultatet mht investering må derfor være: 1) køb ejendom nu 2) sælg ejendom når det er gode tider 3) køb "billigt" guld i de gode tider 4) sælg guld i tider som disse pt.
Det kommer lidt an på hvilket økonomisk synspunkt man har på tingene. Guld priserne vil formentlig hoppe og ned de næste mange år, da der stadigvæk er masser af det tilbage i verden, så her vil du kunne hente lidt på kurserne. Sølv bliver derimod brugt mange steder, f.eks. computer m.v. og der er en resource som næsten er 100% udnyttet. Derfor må der i mine øjne kun være en pil med retning opad.
Med hensyn til ejendomme, ville jeg personligt ikke købe en ejendom for at håbe på en stigning i ejendomsværdien. Derimod ville jeg investerer i ejendomme mod et fremtidigt cashflow. For 50-70 mio. ville du kunne få en stribe ejendomme, da du stadigvæk vil benytte dig af realkredit til de 80%, da de fremtidige cashflow fra lejeindtægter ville være med til at dække dine afdrag+renter og gerne skabe lidt profit til dig også. (Se det lidt som lejerne der betaler dine lån)
Fordelen ved dette, er at du kan sikre dig selv økonomisk da du vil kunne modtage x antal kroner hver måned i lejeindtægter uanset boligmarkeds konjukturer.
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Helt enig, alt for mange ejendomsinvesteringer gennem de seneste år er foretaget i forventing om en fremtidig stigning i ejendomsværdien. Den underliggende drift har man ikke følt behov for at se på, det var jo ligegyldigt set i lyset af stigningerne.
Nu handles ejendomme derimod på et niveau hvor driftsindtægterne opvejer eller overstiger indtægterne og så ser det mere fornuftigt ud. I hvert fald hvis man tænker på den lange bane. Handles der på tvangsauktion kan der for alvor gøres nogle fornuftige køb.
Find en stor og stabil bank i Schweiz. Lav en aftale med dem. Placer halvdelen af pengene der. Invester den anden halvdel i guld og sølv. Problem solved.